امروز: دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
02/28 1394

ایران و جهان - برنامه هاي بانک پارسیان در حمايت از بنگاه هاي اقتصادي و شرکت هاي دانش بنيان تبيين شد.
به گزارش خبرنگار ایران و جهان ، کورش پرويزيان، مديرعامل اين بانک در نشستي با عنوان" بهار همدلي" با تعدادي از مديران مسوول، سردبيران و مديران گروه اقتصادي رسانه ها به تبيين برنامه‌هاي اين بانک در سال‌جاري براي حمايت از بنگاه‌هاي توليدي پرداخت و از رسانه‌هاي کشور خواست تا بانک پارسيان را در پيشبرد اهداف خود ياري کنند.

دراين نشست پرويزيان به نقش اثرگذار رسانه ها در شرايط حساس کنوني اشاره کرد و افزود: اقتصاد امروز بانک محور شده و انتظارات از نظام بانکي کشور رو به تزايد است و بسياري از بنگاه هاي اقتصادي امروز حياتشان با نقدينگي بانک ها گره خورده است .

مديرعامل بانک پارسيان در ادامه با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري در مورد حمايت از بنگاه‌هاي کوچک و متوسط اقتصادي، با بيان اينکه نياز کسب و کارهاي کوچک به حمايت هاي بانکي انکار ناپذير است، خاطرنشان کرد: تبيين برنامه هاي بانک در حمايت از بنگاه هاي اقتصادي و شرکت هاي دانش بنيان نيز جزء لاينفک برنامه هاي بانک در سال جاري خواهد بود و به دليل شرايط حساس اين بنگاه ها، بانک ها با شرايط ويژه اي از اين طرح ها حمايت مي کنند. در همين زمينه هم اکنون طرحي نيز در بانک پارسيان در دست بررسي قرار دارد تا با همکاري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري بتوانيم خدمت رسان شايسته اي به شرکت هاي دانش بنيان باشيم.

پرويزيان با بيان اينکه آخرين مصوبه مجلس نيز به حمايت از توليد و خصوصا بخش خصوصي تاکيد دارد اضافه کرد: در سالي که از سوي رهبر انقلاب به عنوان سال دولت و ملت، همدلي و هم زباني نام گذاري شده بانک ها بايد نقش توسعه اي خود را افزايش داده و در رونق کسب وکارها موثرتر ظاهر شوند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود