امروز: شنبه، 22 اردیبهشت 1403
04/22 1394

ایران و جهان - مدیر کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی ایران در نامه که در روز 211 تیرماه تنظیم شده است به بانک سامان مجوز برگزاری مجمع را داده است.
به گزارش ایران و جهان ، در حالی که پیش از این مجمع بانک سامان به تنفس خورده بود مدیر کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی ایران در نامه ای به طاهری مدیرعامل بانک سامان به شرط آنکه مبلغ 150 میلیارد ریال ذخیره مازاد بر ذخایر منظور شده در صورت های مالی سال گذشته بابت مطالبات بانک منظور شود اجازه برگزاری مجمع را داده است .
لازم به اشاره است که پیش از این بانک مرکزی در بخش نامه ای بر ضرورت برگزاری جلسه با حسابرسان مستقل بانک ها جهت قطعی کردن نحوه محاسبه و تقسیم سود قطعی سپرده های سرمایه گذاری مدت دار و نحوه محاسبه ذخایر مطالبات مشکوک الوصول و کفایت آن تاکید کرده بود.
بر این اساس مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان (شرکت سهامی عام) که به دلیل اعلام تنفس 10 روزه به تعویق افتاده بود، 24 تیر ماه 1394 برگزار می‌شود.
 در این مجمع که به دعوت هیئت‌مدیره بانک تشکیل می‌شود، پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره، حسابرس و بازرس قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند 1393، درباره صورت‌های مالی تصمیم‌گیری خواهد شد.

این گزارش حاکی است، انتخاب بازرس قانونی و علی‌البدل و تعیین حق‌الزحمه آن‌ها، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت‌مدیره و تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های مربوط به بانک از دیگر محورهای جلسه مجمع عمومی سالانه بانک سامان خواهد بود.

گفتنی است، تمام سهام‌داران بانک سامان می‌توانند برای شرکت در این مجمع، با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر، راس ساعت 15 روز چهارشنبه 24 تیر ماه 1394 در محل مجموعه فرهنگی - ورزشی تلاش واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به پل پارک‌وی حضور یابند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با اداره سهام بانک سامان به شماره 23095409 تماس بگیرند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود