امروز: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
07/11 1395

گروه بازارپول - بانک سامان با هدف تسهیل فرآیند خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری، خدمت جدید شارژ مستقیم ازطریق خودپردازهای خود را ارائه کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، مدیریت بانکداری الکترونیک اعلام کرد: با استفاده از این خدمت، تمام دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب، می‌توانند از طریق خودپردازهای بانک سامان و تنها با وارد کردن شماره تلفن، سیم‌کارت موردنظر را به‌صورت مستقیم شارژ کنند.

بر اساس این گزارش، با بهره‌گیری از این خدمت، تلفن‌همراه مشتریان به‌صورت مستقیم شارژ مي‌شود و دیگر نيازي به وارد كردن رمز 16 رقمی شارژ نیست.

این گزارش حاکی است، در این خدمت، علاوه بر مبالغ ثابت 20، 50، 100 و 200 هزار ریالی، مشتریان دارای سیم‌کارت‌های ایرانسل و رایتل می‌توانند مبلغ دلخواه خود را در محل مشخص‌شده وارد و سیم‌کارت‌شان را شارژ کنند.

گفتنی است، دارندگان انواع سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌توانند با مراجعه به خودپردازهای بانک سامان، قسمت خرید شارژ و انتخاب گزینه "خرید شارژ مستقیم به سیم‌کارت"، با وارد کردن شماره 11 رقمی تلفن همراه موردنظر و رقم انتخابی، شارژ مورد نظر را خریداری کنند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از این خدمت و سایر خدمات‌ بانک سامان، با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود