امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
09/10 1395

گروه بازار پول - به دلیل تنوع خدمات و دسترسی آسان به ابزارها و درگاه های پرداخت بانک صادرات ایران تعداد کارت های برداشت این بانک به حدود ٤٣ میلیون کارت رسید، این میزان معادل ١٨٨ درصد کل کارت های بانکی مي باشد كه اطلاعات آنها منتشر شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران؛ تنوع، فراگیری و قابلیت های ممتاز خدمات نوین این بانک استقبال هموطنان را به همراه داشته است. بر اساس گزارش اداره نظام پرداخت های بانک مرکزی ج.ا.ا در این زمینه بانك صادرات ايران تا پایان شهریور ماه سالجاري با صدور ٤٢ میلیون و ٨٥٨ هزار کارت برداشت که این میزان بیشترین کارت صادره در نظام بانکی کشوری مي باشد نقش بسزایی در تسهیل بهره مندي خدمات بانکی برای هموطنان ايفا كرده است.
اين گزارش مي افزايد: مجموع تعداد کارت های اعتباری صادره بانک صادرات ایران بیش از ٣٧٠ هزار کارت می باشد که این تعداد كارت صادره جايگاه نخست را به اين بانك اختصاص داده است.
همچنین این بانک در پاسخ به نياز متقاضیان ضمن ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات خود صدور انواع کارت ها را در دستور کار دارد. به گونه ای که تا پایان مهر ماه سالجاري تعداد کل کارت های صادر بانک یاد شده به رقم ٦٢ میلیون کارت بالغ گشته است.
اين گزارش حاکي است از بين انواع کارتهاي الکترونيکي، کارتهاي سپهر با توجه به قابليتهاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاه هاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاه هاي پايانه فروش و... را براي مشتريان فراهم مي سازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
شايان توجه است؛ دارندگان سپهرکارتها مي توانند از خدمات متنوع دستگاههاي خودپرداز، خدمت پرداخت تلفني قبوض و تلفنبانک از طريق سامانه صداي سپهر (٠٩٦٠٢)، پايانه هاي فروش نصب شده در فروشگاه هاي معتبر سراسر کشور و دستگاه هاي کارتخوان شعب استفاده كنند.
گفتني است، بانك صادرات ايران با ٢٥٦٣ شعبه در سراسر کشور، نصب و راه اندازي بيش از٥٢٥هزار دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، انجام روزانه بيش از ٢٠ ميليون تراكنش آني و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا كرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود