امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
10/1 1394





ایران و جهان - بانک دی بنادارد تا سرمایه خود را تا 10 هزار میلیارد ریال افزایش دهد،اما سازوکار این افزایش سرمایه چگونه خواهد بود ؟
به گزارش ایران و جهان ، بانک دی در گزارشی اعلام کرده است که در دو مرحله سرمایه خود را به 10 هزار میلیارد ریال خواهد رساند .
بر این اساس مرحله اول افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 000ر5 میلیارد ریال به مبلغ 400ر6 میلیارد ریال از محل سود انباشته در مجمع این بانک به تصویب رسیده است و مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ 400ر6 میلیارد ریال به مبلغ 000ر10 میلیارد ریال به هیئت‌مدیره تفویض شده تا حداکثر ظرف مدت 2 سال پس از اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار نسبت به عملی نمودن آن اقدام کند . این در حالی است که این بانک در افزایش سرمایه بیمه دی به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه خود نقش فعالی داشته است . پیش از این اداره نظارت برانتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای بورس اعلام کرده بود که تقاضای افزایش سرمایه بانک دی مورد بررسی قرار گرفته و مواردی حاکی از مغایرت مشاهده نشده است و بر این اساس سرمایه فعلی 5 هزار میلیارد ریالی این بانک با انتشار یک هزارومیلیارد و 400 سهم به ارزش اسمی یک هزار ریال سرمایه را به همین میزان افزایش دهد .در توضیحات تکمیلی آمده است موضوع افزایش سرمایه توسعه فعالیت بانکی و اصلاح ساختار مالی است .این میزان افزایش سرمایه از محل سود انباشته به تائید این سازمان رسیده و اجازه داده که افزایش سرمایه تا مبلغ 10 هزار میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده ، سود انباشته ،آورده نقدی صورت گیرد .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود