صفحه اصلي > پرگار > کمپین پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد چقدر خرج برداشت؟

کمپین پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد چقدر خرج برداشت؟


5 مرداد 1394, 07:13.
ایران و جهان – بررسی ها نشان می دهد که کمپین تبلیغاتی پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد در سال گذشته هزینه های زیادی را به شرکت تحمیل کرده است .
شرکت 50 میلیارد تومانی پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد که تا پایان سال گذشته بالغ بر 12 میلیارد و 800 میلیون تومان کارمزد تراکنش از شاپرک طلب دارد، بابت کمپین خود در سال گذشته بالغ بر 9 میلیارد و 68 میلیون تومان پیش پرداخت برای خریداری اتومبیل پرداخت کرده است .در این کمپین به قید قرعه به 5 نفر از دارندگان کارت‌های شبکه بانکی کشور و 5 نفر از پذیرندگان شرکت، اتومبیل میتسوبیشی ASX تعلق گرفت. 

البته این کمپین برای پخش از صداو سیما نیز مبلغ 534 میلیون تومان برای این شرکت خرج داشته است . این شرکت بابت این کمپن ظاهرا ذخیره ای بالغ بر 571 میلیون و 962 هزار تومان در نظر گرفته است .

به هر حال این شرکت در سال گذشته از محل درآمدها و هزینه عملیاتی 34 میلیون تومان و از محل درآمدها و هزینه های غیر عملیاتی یک میلیارد و 724 میلیون تومان به دست آورده است .

لازم به اشاره است که جدول مقایسه ای فروش و بهای تمام شده کارت های فروش رفته شرکت نشان می دهد که این شرکت در مجموع 45درصد کمتر از بهای تمام شده کارت های خود را به فروش رسانده است .
البته این شرکت در یکی از شرکت های زیانده گروه پاسارگاد به نام شرکت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری میراث پارس پاسارگاد سرمایه گذاری بلند مدت داشته که از این بابت بالغ بر 217 میلیون تومان ذخیره کاهش ارزش انباشته گرفته است. 
اطلاعات مالی نشان می دهد که هزینه های عمومی ،اداری و فروش شرکت نیز از حدود 6.5 میلیارد تومان در سال 92 به 19.6 میلیارد تومان در سال 93 افزایش دارد .

بازگشت | Web Statistics