صفحه اصلي > چهار سوق > همزمان با امضای قرارداد ایران خودرو و بنز مطرح شد؛آموزش نیروهای شبکه خدمات پس از فروش ستاره ایران از سوی دایملر

همزمان با امضای قرارداد ایران خودرو و بنز مطرح شد؛آموزش نیروهای شبکه خدمات پس از فروش ستاره ایران از سوی دایملر


24 شهریور 1396, 11:23.


گروه چهارسوق- آموزش نیروهای شبکه خدمات پس از فروش توسط دایملر، از رویکردهای اخیر شرکت ستاره ایران است.



 به گزارش ایکوپرس، مدیرعامل شرکت ستاره ایران  همزمان با امضای قرار داد ایران خودرو و بنزدر حوزه خودروهای تجاری گفت: با ايجاد آمادگي در شبكه خدمات پس از فروش و آموزش نيروها، خدمات گارانتي و پس از فروش ارتقا پیدا می کند.


غلامرضا رزازی افزود: قطعات يدكي مورد نياز خريداري شده و تا پايان سال نيز خريد بيش از يك و نيم ميليون دلار قطعه از شركت مادر پيش بيني شده است. كليه نمايندگي ها نیز بايد با استانداردها و ساختار دايملر هماهنگ باشند.


وي با بيان اين كه هم اكنون 10نمايندگي در مراكز استان ها درحال فعاليت هستند، اظهار كرد: توسعه كمي نمايندگي ها در سراسر كشور و مراكز استان ها از اهداف ستاره ايران است كه با افزايش عرضه محصول به بازار محقق خواهد شد.


مديرعامل ستاره ايران تصريح كرد: با از سرگيري همكاري ها ميان ستاره ايران و دايملر پس از برجام، فروش و خدمات پس از فروش محصولات دايملر در بخش سواري به صورت انحصاري در اختيار شركت ستاره ايران قرار گرفت و قرارداد و تفاهم نامه برای تولید و فروش نیز در سال گذشته به امضا رسید.


بازگشت | Web Statistics