صفحه اصلي > بازار پول > افزایش خدمات در سامانه اینترنت بانک صادرات

افزایش خدمات در سامانه اینترنت بانک صادرات


17 آبان 1395, 04:50.
گروه بازار پول - بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز مخاطبان، خدمات جدیدی در سامانه بانکداری اینترنتی خود عملیاتی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تأمین نیاز مشتریان طراحی خدمات مطابق با خواسته آنها را در دستور کار قرار داده است، در این راستا خدمات جدیدی را بر روی سامانه های اینترنت بانک ويژه اشخاص حقیقی و حقوقی عملیاتی کرد. بر این اساس مشتریان حقیقی می توانند علاوه بر خدمات قبلی از خدمات جدیدی از قبیل:دريافت مانده كارت( سپهر كارت و بن كارت) و مرتب سازي حسابها در منوی تنظیمات برای نمایش حساب ها در انوع خدمات به ترتیب مورد نظر مشتری برخوردار شوند. همچنین بانك صادرات سامانه بانکداری اینترنتی، ویژه اشخاص حقوقی و حقیقی مشترک ( BIB) را نيز ارتقاء داده است و این گروه از مشتریان می توانند علاوه بر خدماتی که قبلاً دریافت می کرده اند از خدماتی همچون: مرتب سازی حسابها در منوی تنظیمات براي نمایش حساب ها در انواع خدمات به ترتیب مورد نظر مشتری، انتقال وجه کارت به کارت براي اشخاص حقیقی مشترك، انتقال وجه دسته ای به حساب سایرین (درون بانکی) ، پرداخت قبض، مدیریت شناسه قبض های شناخته شده، دریافت مجدد رسید قبض های پرداخت شده بهره مند شوند.

اين گزارش مي افزايد؛ بانک صادرات ايران همگام با پیشرفت فناوریهای جدید بسترهاي لازم براي توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفن همراه را فراهم كرده است. 

شايان توجه است؛ این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه اینترنت بانک ویژه حساب های حقوقی و مشترک (BIB-Business Internet Banking) را عملیاتی كرده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی و یا مشترک اند(مانند شرکت ها، سازمانها و...) می توانند از خدمات بانکی متنوع بر بستر اینترنت بهره مند شوند. تراکنش های مالی این سامانه مبتنی بر چند امضاء بوده و امضاء داران می توانند با توجه به شرایط برداشتی که در شعبه تعریف می شود امکان انجام تراکنش مالی در سامانه BIB را پیدا کنند.

بازگشت | Web Statistics