امروز: شنبه، 15 اردیبهشت 1403

بانک دی در بین برترین بانک‌های کشور از نظر تعداد تراکنش‌های بانکداری باز

گروه بازارپول - همزمان با توسعه خدمات بانکداری باز بانک دی و استقبال مشتریان حقوقی، این بانک از نظر تعداد تراکنش‌های بانکداری باز در بین برترین بانک‌های کشور قرار گرفت.

نسخه جدید اینترنت‌بانک سپهر بانک صادرات ایران با قابلیت خدمات «چکنو»

گروه بازارپول - نسخه جدید اینترنت‌بانک سپهر بانک صادرات ایران با قابلیت ارائه خدمات «چکنو» منتشر و در دسترس مشتریان قرار گرفت.به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با انتشار نسخه جدید اینترنت‌بانک سپهر بانک صادرات ایران، دسترسی مشتریان حقوقی به خدمات چکنو (چک امن دیجیتال) فراهم شد.

سرپرست بانک صادرات ایران خبر داد: تامین مالی 6300 واحد در قانون جهش تولید مسکن توسط بانک صادرات ایران

گروه بازارپول - محسن سیفی، سرپرست بانک صادرات ایران توسعه بخش مسکن و توجه به افزایش سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های این بخش را یکی از مهمترین مؤلفه‌های تولید، اشتغال و رشد اقتصادی کشور عنوان و از تامین مالی بیش از 6300 واحد مسکونی در قالب قانون جهش تولید مسکن توسط این بانک خبر داد.



اطلاعات تکمیلی در محاسبه گر سپرده و تسهیلات طرح مهربانی ملی

گروه بازارپول - یکی از مهمترین سوالات متقاضیان دریافت تسهیلات طرح مهربانی ملی ، میزان و مدت زمان بازپرداخت این وام است. در بخش محاسبه گر سپرده و تسهیلات بانک ملی ایران به راحتی این ارقام برای مخاطبان محاسبه می شود.

برزخ وظایف سیاستگذار پولی

گروه بازارپول - چند سال پیش یک مدرس دانشگاه که مسوولیت حاکمیتی مهمی در حوزه بانکی دارد گفته بود، هدف بانک مرکزی تامین مالی توسعه بوده و کنترل تورم و ایجاد ثبات مالی صرفا قید انجام این وظیفه از سوی بانک مرکزی است. یعنی بانک مرکزی موظف به تامین مالی توسعه اما به‌گونه‌ای است که سبب ایجاد تورم و بی‌ثباتی مالی نشود و طبعا ابزار بانک مرکزی برای این منظور نیز بانک‌ها، پایه پولی و سیاستگذاری پولی است. بسیاری دیگر در درون و بیرون دولت نیز با عباراتی چون هدایت نقدینگی یا هدایت اعتبار یا تخصیص اعتبارات به بخش‌های مولد چنین رویکردی را دنبال می‌کنند که البته مسبوق به سابقه است.


تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر لزوم توجه بیشتر به برنامه ریزی منسجم و دقیق برای تحقق اهداف پیش رو

گروه بازارپول -در مراسم هم اندیشی و تصمیم گیری در راستای کارآمدسازی حوزه ها و شعب ممتاز منطقه یک و دو کشور که با حضور اعضای هیات عامل، هیات مدیره، معاونان و روسای ادارات امور شعب استان ها و حوزه های منطقه یک و دو کشور برگزار شد، عضو هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران ضمن اشاره به نقش کلیدی برنامه ریزی و داشتن تقویم مشتریان برای بازاریابی هدفمند، بر ضرورت بکارگیری راهبردها و بهره مندی از ظرفیت ها در کسب موفقیت و دستاوردهای جدید تاکید کردند.