امروز: یکشنبه، 25 خرداد 1404

مدیرعامل بیمه سرمد؛ آموزش صحیح و به‌روزرسانی اطلاعات از الزامات موفقیت نمایندگان در معرفی صحیح خدمات بیمه‌ای

گروه سایبان - با هدف تقویت ارتباطات، تبادل‌نظر و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در بازار بیمه استان سمنان، نشست هم‌اندیشی مدیرعامل، معاونان و مدیران بیمه سرمد با شبکۀ فروش و نمایندگان استان سمنان با حضور دکتر بهشتی‌نژاد مدیرعامل، تنی‌چند از معاونان، مدیران و نمایندگان بیمه سرمد استان سمنان برگزار شد.

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 17 بهمن 1403

تاکید عضو هیات مدیره بیمه آسیا به رتبه بندی موسسات و نهادهای مالی

گروه سایبان- ششمین همایش تأمین مالی با موضوع «فرصت‌های تامین مالی در دولت چهاردهم»با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، معاونان، اعضای اتاق بازرگانی و جمعی از کارشناسان و فعالان بازار سرمایه در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 16 بهمن 1403

ساختمان جدید شعبه بیمه سرمد در استان سمنان افتتاح شد

گروه سایبان -  ساختمان جدید شعبه بیمه سرمد در استان سمنان با حضور بهشتی‌نژاد مدیر عامل بیمه سرمد، کریمی مدیر شعب بانک صادرات استان سمنان، معاونان و مدیران استانی بانک صادرات و تنی چند از معاونان و مدیران بیمه سرمد افتتاح شد.

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 16 بهمن 1403

از بازگشت به مدار سودآوری تا گام‌هایی در راستای تحول دیجیتال در بیمه سرمد

گروه سایبان -  بهشتی‌نژاد مدیرعامل شرکت در مصاحبه‌ای با خبرگزاری نبض بیمه از بازگشت بیمه سرمد به مدار سودآوری از طریق اصلاح نرخ‌دهی، بهبود مدیریت ریسک بیمه‌ای و کنترل خسارت در کنار حرکت متناسب با رشد صنعت در جذب سهم از بازار خبر داد.

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 14 بهمن 1403

بیمه آسیا و انجمن مدیریت کسب و کار ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

گروه سایبان - تفاهم نامه همکاری بیمه آسیا و انجمن مدیریت کسب و کار ایران با حضور مسعود بادین، مدیر عامل بیمه آسیا و محمد هادی عسگری، رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران امضا شد.

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 11 بهمن 1403

آیین رونمایی از سامانه هوشمند پاسخگویی به مشتریان (Chat Bot)

گروه سایبان - به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر، ارایه خدمات شبانه روزی، پاسخگویی سریع، کاهش انتظار مشتریان در صف پاسخگویی و در راستای تاکیدات مدیرعامل شرکت مبنی بر تحول دیجیتال بر پایه توانمندی‌های ویژه فناوری هوش مصنوعی، از فاز نخست سامانه هوشمند پاسخگویی به مشتریان بیمه سرمد (bimbot) رونمایی شد.

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 10 بهمن 1403

آیین رونمایی از سامانه هوشمند پاسخگویی به مشتریان (Chat Bot)

گروه سایبان - به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر، ارایه خدمات شبانه روزی، پاسخگویی سریع، کاهش انتظار مشتریان در صف پاسخگویی و در راستای تاکیدات مدیرعامل شرکت مبنی بر تحول دیجیتال بر پایه توانمندی‌های ویژه فناوری هوش مصنوعی، از فاز نخست سامانه هوشمند پاسخگویی به مشتریان بیمه سرمد (bimbot) رونمایی شد.

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 10 بهمن 1403