امروز: یکشنبه، 25 خرداد 1404

فناوری‌ های نوین عامل تسهیل و توسعه فرآیندهای فروش نمایندگان بیمه سامان

گروه سایبان- قائم‌ مقام مدیرعامل شرکت بیمه سامان، با حضور در هفدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، ضمن بازدید از بخش‌ های مختلف این نمایشگاه، بر ضرورت بهره‌ گیری هوشمندانه از تکنولوژی‌های جدید برای توسعه و توانمندسازی نمایندگان بیمه سامان تاکید کرد.

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 22 خرداد 1404

رئیس کل اسبق بیمه مرکزی از تجربه کار با «خاندوزی» و مسیر اصلاحات می گوید

گروه سایبان - بخش اول گفت و گو با مجید بهزاد پور رئیس کل اسبق بیمه مرکزی مورد نظر اهالی صنعت بیمه قرار گرفت، چراکه بسیاری این گفت و گو را اولین واکنش بسیط و رسمی وی پس از جدایی از بیمه مرکزی عنوان کردند.




گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 20 خرداد 1404

6 وجهی که «مدنی زاده» در برنامه های صنعت بیمه نادیده گرفت

گروه سایبان - برنامه راهبردی مدنی زاده برای صنعت بیمه رونمایی شد هرچند این برنامه از لحاظ ساختاری، مدرن و دقیق طراحی شده اما در برخی ابعاد کلیدی دچار فقدان واقع‌بینی اجرایی و عدم توجه به چالش‌های نهادی ایران است. اگر او بتواند این نواقص را در قالب پیوست‌های اجرایی، برنامه زمان‌بندی و تخصیص نهادی منابع انسانی و مالی تکمیل کند، آنگاه این برنامه می‌تواند به یکی از جامع‌ترین اسناد تحول صنعت بیمه ایران در دهه‌های اخیر بدل شود.




گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 13 خرداد 1404

سوءاستفاده از نام بیمه مركزی در زمینه صدور كارت طلایی خودرو پیگرد قانونی دارد

گروه سایبان - هرگونه سوءاستفاده از نام بیمه مرکزی برای فروش کارت‌های موسوم به «کارت طلایی» توسط برخی افراد یا شرکت‌ها فاقد وجاهت قانونی بوده و پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 13 خرداد 1404

شفافیت نصفه و نیمه؛ آیا حذف صندوق بیمه حوادث طبیعی از آمار شکایت ها اتفاقی است؟

گروه سایبان - در حالی که تجربه بندر شهید رجایی دستاوردی بزرگ برای خلق اعتبار بیشتر صنعت بیمه بود، ایجاد تشویش در اذهان به بهانه پرداختن به میزان شکایت از صنعت بیمه چه دستاوردی دارد؟



گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 07 خرداد 1404

معاون فروش و امور مشتریان بیمه معلم: زیرساخت‌های رسیدگی به شکایات تقویت می‌شود

گروه سایبان - منصور حسینی، معاون فروش و امور مشتریان بیمه معلم، از آغاز رویکردی جدید در زمینه تعامل با بیمه‌گزاران و ارتقای تجربه مشتری از ابتدای سال 1404 خبر داد و گفت: «در سال جاری، نگاه بیمه معلم به بیمه‌گزاران از سطح پاسخ‌گویی صرف، به سطح برنامه‌ریزی‌شده، داده‌محور و آینده‌نگر ارتقا یافته است.»

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 06 خرداد 1404

با نگاهی به صورت‌مالی سال 1403: بررسی عملکرد بیمه معلم در سالی که گذشت

گروه سایبان - بررسی عملکرد بیمه معلم در سال 1403 نشان می‌دهد، سال گذشته برای این بیمه‌گر با رشد شاخص‌های متعدد از حق بیمه تولیدی گرفته تا رشد سود و افزایش سهم بازار همراه بوده است.

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 04 خرداد 1404