امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
12/26 1399

گروه تالار - «وصنا» با شناسایی ۴۰۴ میلیارد تومان سود خالص که نسبت به سال گذشته ۲۸۱ درصد رشد دارد، دست پُر به استقبال مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام رفت.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران (سهامی عام)، در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام که با حضور ۷۹٫۳۸ درصد از سهامداران و نمایندگان حقوقی آنها امروز برگزار گردید، گزارش عملکرد شرکت از سوی دکتر مهدی آزادواری مدیرعامل «وصنا» به جلسه ارائه شد.
آزادواری با اشاره به اینکه سود خالص شرکت به ۴۰۴ میلیارد تومان رسیده است؛ به رشد ۲۸۱ درصدی آن اشاره کرد و افزود که بخش قابل توجه درآمدهای این شرکت به دلیل فعالیت های عملیاتی است که با رشد  ۳۲۷ درصدی همراه بوده و نشاندهنده آن است که هیات مدیره در انتخاب ریسک ها و تحلیل بازده فرصت های سرمایه گذاری با نهایت دقت به منافع ذی نفعان عمل کرده است.

او با اشاره به اینکه سرمایه ۲۷۰ میلیارد تومانی این مجموعه که اخیرا محقق شده است می تواند در ارتقای فعالیت های عملیاتی و رشد و سودآوری مجموعه و افزایش فرصت های سرمایه گذاری مولد، موثر واقع شود عنوان کرد که «وصنا»در حالی به رشد قابل قبول در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر رسیده است که شاخص بورس در میانه های سال از افت و خیر قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است.
در ادامه این جلسه ضمن تائید صورت‌های مالی سال منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ از سوی سهامداران، مجمع با تقسیم سود ۱۶۲ میلیارد تومانی (به ازای هر سهم ۶۰۰ ریال) موافقت کرد. همچنین در این جلسه در خصوص سایر دستورات جلسه مجمع از قبیل روزنامه رسمی و پاداش هیات مدیره تصمیم گیری شد.

لازم به اشاره است که مجمع بنابر ملاحظات قوانین بورس و به منظور تقویت بنیه شرکت تقسیم سود ۶۰۰ ریالی به ازای هر سهم را مصوب کرد.
در پایان مهدی آزادوای مدیر عامل «وصنا» از همراهی و حمایتهای بی دریغ دکتر تجریشی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و مهندس محسنی مجد مدیر عامل گروه توسعه صنایع بهشهر تقدیر و تشکر نمود.






.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود