امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
04/24 1399

گروه سایبان- کتاب «بورس‌یار» راهنمای مقدماتی برای ورود به بازار سرمایه است که چاپ اول آن را انتشارات آرادکتاب در مجموعه آثار خود جای داده است.

این کتاب اثر میثم ساریان، مدیر سرمایه‌گذاری بیمه ملت است و مولف در 8 فصل این کتاب؛ عمده مطالب مورد نیاز افراد تازه وارد به بازار سرمایه را به صورتی مختصر و قابل درک و در قالب نوشتاری ساده بیان کرده است.
 
درباره این کتاب و هدف انتشار آن، در پشت جلد کتاب چنین توضیحی آمده است:
«همواره در بدو ورود به هر حرفه یا محیط کسب و کاری، سخت‌ترین قسمت کار آشنایی با مفاهیم اولیه، نحوه انجام عملیات و ادبیات رایج در آن است. به صورت تجربی و با گذشت زمان بسیاری از این موضوعات برای افراد تازه‌وارد واضح و آشکار می‌شود ولی در زمانی که این اتفاقات رخ می‌دهد ممکن است فرصت‌های زیادی از دست برود یا ضررهایی به واسطه نبود این آگاهی‌ها به افراد تحمیل شود. بنابراین اگر بتوان راه میانبر و در عین حال مطمئنی برای کاهش این زمان یادگیری پیمود، می‌توان انتظار موفقیت بیشتری داشت.
در بازار بورس و خرید و فروش سهام هم حرف اول و آخر را «آگاهی و دانش» می‌زند.
کتاب حاضر نیز با همین رویکرد نوشته شده تا گلچینی از اطلاعات پایه و اساسی را برای سرمایه‌گذاران تازه وارد به بورس مهیا کند. به تمامی افراد علاقه‌مند به کسب درآمد از طریق بازارسرمایه توصیه می‌شود خواندن این کتاب را از دست ندهند.
گام کوچک اول را با کمک هم برمی‌داریم؛ گام‌های بزرگ بعدی با شما!
امیدوارم خوانندگان این کتاب در آینده از جمله معامله‌گران حرفه‌ای و موفق بازار سرمایه ایران باشند».

گفتنی است این کتاب هم‌اکنون از طریق سایت دیجی‌کالا در دسترس عموم قرار دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود