امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
01/26 1397

 گروه تالار - در حالی که روند قیمت سهام در گروه بیمه ای ها امروز منفی گزارش شده است و قیم سهام برخی شرکت های بیمه مانند البرز ، میهن به زیر قیمت اسمی رسیده است، هر سهم بیمه رازی امروز به بیش از 220 تومان رسید؛ شرکتی که سال گذشته را با حاشیه های فراوانی به پایان برد.


قیمت هر سهم بیمه رازی در 27 اسفند سال گذشته 137 تومان گزارش شده است و در ششم فروردین امسال این شرکت قیمت 139 تومانی را تجربه کرد اما روند تغییرات در این سهم که در بازارپایه «ب» فرابورس معامله می شود با افزایش قابل تامل به 220 تومان رسیده است و از 15 فروردین ماه با افزایش حدودا 9درصدی در هر معامله به قیمت فعلی رسیده است که در نهایت منجر به بسته شدن نماد این شرکت در روز یکشنبه 26 فروردین (امروز) شده است و ناشر از این شرکت خواسته ظرف دو روز دلیل این افزایش قیمت را توضیح دهد.


با توجه به تعطیلات نوروزی و عدم اطلاع رسانی نسبت به انعقاد قرارداد جدید به نظر می رسد که بسته شدن نماد این شرکت از سوی مقام ناظر بورس اقدامی هوشمندانه است.

موضوع افزایش قیمت سهام بیمه رازی در حالی مطرح است که روابط عمومی این شرکت در سال گذشته بر موضوع سوء استفاده مالی از این شرکت صحه گذارد اما رقم اعلامی از سوی برخی رسانه ها را نادرست عنوان کرد و افزود که بررسی ها در این زمینه ادامه دارد اما در این زمینه هنوز خروجی اطلاع رسانی از سوی این سازمان وجود ندارد.

آخرین گزارشات رسمی منتشر شده از این شرکت مربوط به شش ماهه سال گذشته است که از کاهش 58 درصدی سود نسبت به مدت مشابه سال 1395 خبر می دهد.بنابراین این پرسش به صورت جدی مطرح است که دلیل افزایش قیمت سهام این شرکت چیست؟ رازپول گزارشی را از وضعیت مالی این شرکت تهیه کرده است که به زودی منتشر می کند.


در همین زمینه بخوانید

- شفاف سازی بیمه رازی در خصوص اختلاس در این شرکت

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود