امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
09/6 1392

ایران و جهان- مدیریت بازار فرابورس ثبت معاملات توافقی نماد معاملاتی شرکت تولیدی «گاز لوله» را متوقف کرد.
به گزارش ایران و جهان، بهنام محسنی مدیر بازار فرابورس سهامدارن این شرکت را قبل از هر سفارش خرید و فروشی به بررسی آثار مالی ناشی از حکم ورشکستگی فراخواند.
 پس از تایید حکم ورشکستگی این شرکت ثبت معاملات گازلوله برای شفاف سازی وضعیت و نحوه پرداخت بدهی های شرکت همچنین تاثیر آن بر قیمت سهام متوقف شد. در این خصوص با بهنام محسنی رییس اداره عملیات بازار فرابورس به ایران و جهان می گوید: شرکت تولیدی گاز لوله با توجه به این حکم، باید با بستانکاران در خصوص نحوه بازپرداخت توافق کند بعد از این توافق می توان تاثیر آن را بر قیمت سهام این شرکت ارزیابی کرد.
محسنی درمورد تغییر بازار تولیدی گاز و لوله گفت: این شرکت در حال حاضر در بازار توافقی درج شده و شرایط جدید، تغییری در نوع بازار آن ایجاد نمی کند.
وی افزود: اعلام نحوه بازپرداخت بدهی شرکت تاثیر حکم ورشکستگی بر وضعیت مالی و آثار آن بر قیمت سهام را مشخص می کند. این مقام در خصوص آغاز دوباره ثبت معاملات گاز و لوله ابراز داشت: به محضی که ابهام در خصوص بازپرداخت بدهی های شرکت به بستانکاران رفع و اطلاعات در سامانه کدال منتشر و به بازار ارائه شود، ثبت معاملات این شرکت آغاز خواهد شد.
محسنی در توصیه به سهامداران این شرکت تاکید کرد: قبل از هرگونه سفارش خرید یا فروش این سهام، آثار مالی ناشی از حکم مذکور را ارزیابی سپس تصمیم گیری کنند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود