امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
11/13 1392

ایران و جهان- افزایش حجم عرضه ها ازمقاومت شاخص برای ریزش های دوباره  کاسته است. اما شایعات همچنان به قوت خود باقی است و زمزمه تعدیل های مثبت حتی در هیجان بازار امروز نیز به گوش می رسد..
افزایش حجم عرضه ها در تالار شیشه ای از توان شاخص کل برای ریزش های دوباره کاسته است. این درحالی است که رفتار امروز بازار سرمایه سرنوشت شاخص را برای روزهای آتی مشخص می‌کند. اما شایعات همچنان به قوت خود باقی است و زمزمه تعدیل های مثبت حتی در هیجان بازار امروز نیز به گوش می رسد.
شنیده می شود که شرکت های پالایشگاهی تعدیل مثبت های بااهمیتی را به بازار ارائه می کنند. این شنیده ها حاکی از آن است که شرکت های این گروه حتی گزارش های شش ماهه حسابرسی شده اول سال را تعدیل خواهند داد. گفته میشود که پالایشگاهی ها گزارش های 12ماهه را با تعدیل قابل توجهی به بازار سرمایه اعلام خواهد کرد.
شنیده ها حاکی از آن است که شرکت بانک ملت در گزارش 12ماهه تعدیل مثبت دیگری را خواهد داشت. این شنیده ها می افزاید شرکتی که در دوبی عهده دار فعالیت های ارزی بانک ملت است، سود چشم گیری را کسب کرده و این مهم تعدیل مثبت سود هر سهم بانک ملت را موجب خواهد شد. بانک ملت سود هر سهم را برای سال مالی پایان اسفند 92مبلغ 408ریال پیش بینی کرده و در شش ماه نخست سال مبلغ 204ریال سود شناسایی کرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود