امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
12/18 1392

ایران و جهان- سهامداران حقوقی داده پردازی ایران برای انتخاب اعضای هیات مدیره جدید مجمع تشکیل می دهند. شنیده ها حاکی از آن است که اختلاف نظر میان سهامداران حقوقی، این شرکت را ملزم به برگزاری مجمع فوق العاده کرده است. 
گفته می شود که به درخواست مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی، مجمع عادی به طور فوق العاده شرکت داده پردازی ایران در اوایل سال آتی برگزار می شود. شنیده ها حاکی از آن است که چندی پیش نیز این سهامدار حقوقی درخواست برگزاری مجمع فوق العاده را کرده بود.
برگزاری این مجمع به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره است درحالی که سال مالی داده پردازی ایران منتهی به اسفند بوده و این شرکت باید به زودی مجمع عمومی عادی سالیانه را نیز برگزار کند. شنیده می‌شود که اختلاف نظر میان حقوقی ها، علت اصلی برگزاری مجمع فوق العاده مذکور است. با در نظر گرفتن درصد مالکیت مجتمع اقتصادی امام خمینی به نظر می‌رسد که این حقوقی به زودی در میان اعضای هیات مدیره داده پردازی ایران، حاضر شود.
مداران در پیش بینی بودجه 93 فروش را مبلغ یک هزار و 5میلیارد و 63میلیون ریال برآورد کرده که این رقم نسبت به سال مالی جاری به میزان 10درصد کاهش دارد. این درحالی است که بهای تمام شده این شرکت مبلغ 720میلیارد و 339میلیون ریال درنظر گرفته شده است. 
گفتنی است داده پردازی ایران سود هر سهم برای 93 مبلغ 172ریال پیش بینی کرده بود که کاهش 27 نسبت به سال مالی جاری نشان می دهد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود