امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
04/12 1393

ایران و جهان- افزایش سرمایه بیمه میهن، از مبلغ 400هزار میلیون ریال به مبلغ 787میلیارد و 102میلیون ریال به بورس رسید. افزایش سرمایه 96.788درصدی این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی است.

به گزارش ایران و جهان، هدف از این افزایش سرمایه، بهره‌مندی از معافیت مالیاتی موضوع آیین‌نامۀ اجرایی بند 48 قانون بودجۀ سال 1392 کل کشور و رعایت الزام قانونی شرکت‌های بیمه به‌استناد صورت‌جلسۀ مرداد ماه 91 هیئت وزیران در خصوص افزایش سرمایۀ شرکت‌های بیمه عنوان شده است.

به گزارش ایران و جهان، بیمه میهن در پنج سال مالی منتهی به اسفند 91 اقدام به تجدید ارزیابی در هیچ یک از گروههای دارایی ثابت متعلق به خود نکرده و تجدید ارزیابی دارایی های آن در سال 92 در انطباق با مفاد استانداردهای حسابداری و مفاد قانونی است. 

لازم به اشاره است ملک دفتر مرکزی بیمه میهن، در سال 88پیش خرید شده بود و در سال 89 با تحویل از سوی فروشنده، بهای خرید در سرفصل ساختمان منعکس و در سال 90تفکیک و در سرفصل زمین و ساختمان به تفکیک منعکس شد. 

همچنین ارزش زمین و ساختمان ملک سمیه تفکیک نشده و زمین و ساختمان مذکور بر مبنای بهای کارشناسی تفکیک و ارزش کارشناسی زمین لحاظ شده است. 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود