امروز: سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
01/9 1394

گروه تالار- روز یکشنبه 9 فروردین ماه ، 5 تولیدکننده بزرگ کشور بیش از 76 هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می کنند.

به گزارش ایران و جهان به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار پتروشیمی 2500 تن انواع قیر شرکت پالایش نفت شیراز عرضه می شود. این تولیدکننده همچنین نسبت به عرضه 500 تن گوگرد کلوخه و 8 هزار تن وکیوم باتوم اقدام می کند. شرکت پتروشیمی شازند نیز دیگر تولید کننده ای است که در روز یکشنبه یکهزار تن پلی پروپیلن و 1008 تن پلی بوتادین رابر 1220 را بر روی تابلوی عرضه می برد.

بر اساس این گزارش، تالار پتروشیمی بورس کالای ایران در این روز همچنین شاهد عرضه 150 تن آمونیاک محلول، 200 تن آمونیاک مایع و 99 تن آمونیاک گاز از سوی شرکت پتروشیمی شیراز است. گوگرد گرانوله و گوگرد کلوخه شرکت پالایش گاز ایلام نیز در مجموع به میزان یکهزار تن در این روز بر روی تابلوی عرضه می رود.

این گزارش حاکی است ،در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در روز شنبه بیش از 31 هزار تن نخود متوسط و 30 هزار تن ذرت دانه ای استان های مختلف کشور توسط اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران عرضه می شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود