امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
12/25 1393

گروه تالار- بانک خاورمیانه با به دست آوردن شرایط بورسی شدن، امروز از فرابورس خداحافظی و رسما معاملات را در بازار دوم بورس آغاز کرد.

به گزارش ایران و جهان،آیین گشایش نماد بانک خاورمیانه در بورس تهران با حضور قالیباف مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، رییس هیات مدیره جناب نایبی، عقیلی مدیرعامل، جوادی قائم مقام مدیرعامل، نورمحمدی معاون مالی بانک و عباسی مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک خاورمیانه در تالار اصلی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران برگزار شد.
بانک خاورمیانه با نماد "وخاور" در بخش واسطه گریهای مالی از روز 25 اسفند در فهرست نرخ های بازار بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت.بر این اساس 2 میلیون و350سهم این بانک با قیمت هرسهم 7 / 186 به ارزش 4387 میلیون یال مورخ 25 اسفند ماه مبادله شد.

بنابراین با ورود 4 میلیارد سهم وخاور به بورس اوراق بهادار به ارزش بازار 747 میلیارد تومان افزوده شد و تعداد شرکت های پذیرفته و عرضه شده در بورس به 313 شرکت رسید.

بانك خارميانه در نماد "وخاور" در بخش 'واسطه گريهاي مالي به جزء تامين وجوه بيمه و بازنشستگي'، گروه 'واسطه گريهاي پولي' و طبقه 'ساير واسطه گريهاي پولي' و در فهرست نرخ هاي بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده بود و معاملات در این بازار از امروز آغاز کرد.

لازم به اشاره است بانک خاورمیانه با اعلام استراتژی های سال مالی 94 در نظر دارد که مبلغ 302 ریال سود برای هر سهم اختصاص دهد و در سال مالی 93 مبلغ 220ریال سود برای هر سهم کنار گذاشته است.

سودخالص این بانک برای سال مالی 94 مبلغ یک هزار و 209میلیارد و 509میلیون ریال پیش بینی شده که افزایش 37درصدی را نسبت به سال مالی 93 نشان می دهد

همچنین بانک خاورمیانه در پیش بینی های سال مالی 94 نسبت به پیش بینی سال مالی 93 ، جمع درآمد های مشاع 49 درصد افزایش، جمع کل درآمدهای بانک 34 درصد افزایش، جمع هزینه ها 36 درصد افزایش و سود خالص پس از کسر مالیات 37 درصد افزایش یافته است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود