صفحه اصلي > سایه بان > برای نخستین بار در صنعت بیمه، شرکت بیمه آسیا مجامع فصلی را برگزار می کند

برای نخستین بار در صنعت بیمه، شرکت بیمه آسیا مجامع فصلی را برگزار می کند


15 تیر 1398, 12:49.

 گروه سایبان -  بیمه آسیا با هدف بررسی دقیق و شفاف عملکرد سرپرستی های مناطق ده گانه این شرکت مجامع فصلی را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با تاکید بر برگزاری منظم مجامع فصلی سرپرستی های مناطق ده گانه بیمه آسیا، گفت: ابتکار برگزاری مجامع فصلی سرپرستی ها، نقطه عطفی در حرکت رو به رشد بیمه آسیا خواهد بود و امیدواریم با تلاش و جدیت مدیران مرتبط بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.


مدیرعامل بیمه آسیا بررسی دقیق و شفاف عملکرد سرپرستی ها، تعامل شعب و سرپرستی ها، تعامل سرپرستی ها با مدیریت ها ی مختلف و ایجاد اعتماد و همدلی بین کارکنان، پاسخگویی، رصد بازارهای منطقه ای و محلی، شناسایی نقاط قوت وضعف فعالیت ها و افزایش سهم بازار و سودآوری را از اهم اهداف برگزاری مجامع فصلی دانست.

بنابر این گزارش، تاکنون نشست مجامع فصلی سرپرستی های مناطق چهار (استان های خراسان جنوبی، شمالی و جنوبی) و منطقه دو (استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری) با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران فني، مالي و سرپرستان مناطق و روسای استان های تابعه و شعب انجام شد و در چند روز آینده مجامع فصلی سایر سرپرستی های مناطق برگزار خواهد شد.



تأکید بر مدیریت عملکرد و حساب سود و زیان شعب

نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل به همراه اعضای هیأت مدیره و معاونان مدیرعامل در سفر به استان گیلان با مسئولین منطقه هفت بیمه آسیا دیدار و گفت و گو کردند.

مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این سفر در نشستی با حضور سرپرست منطقه هفت، رؤسای استان ها و شعب تابعه و شبکه فروش ضمن تأکید بر توجه ویژه شبکه فروش بر فروش بیمه­ های خرد، بر لزوم ارتقاء فروش بیمه ­های عمر و پس انداز نیز اشاره کرد.

بنا بر این گزارش، مدیر عامل بیمه آسیا در بخش دیگری از این سفر، در همایش آموزشی نمایندگان منطقه هفت حضور یافت و بر اجرای برنامه های آموزشی با هدف ارتقاء و بهبود عملکرد شعب و شبکه فروش تأکید نمود.

این گزارش می افزاید، تقویت همدلی میان مسئولین، کارکنان و شبکه فروش، تعامل حداکثری شعب و نمایندگان، دقت عمل و تسریع در بررسی پرونده های خسارت در راستای حفظ حقوق بیمه گذاران و زیاندیدگان، جلب رضایت ارباب رجوع و توجه به مدیریت عملکرد و حساب سود و زیان شعب توسط مسئولین شعب از دیگر رهنمودهای مدیرعامل بیمه آسیا در همایش آموزشی نمایندگان منطقه هفت بود.

 


بازگشت | Web Statistics