صفحه اصلي > سایه بان > حفظ حقوق مشتری و افزایش رضایت بیمه گذاران مهم است

حفظ حقوق مشتری و افزایش رضایت بیمه گذاران مهم است


9 مهر 1395, 11:02.
گروه سایبان - معاون فروش و بازاریابی بیمه آرمان به همراه مدیر امور شعب و نمایندگان این شرکت طی سفر به استان کرمان، از شعبه مرکزی این شرکت در کرمان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، هادی رئیس الذاکرین در بازدید از بخش های مختلف این شعبه که با استقبال رئیس و کارکنان شعبه همراه بود، در گفت و گو با همکاران در جریان کم و کیف فعالیت های آنان قرار گرفت.
معاون فروش و بازاریابی بیمه آرمان، اعضای شبکه فروش این شرکت را پیشگامان ارتباط مستقیم و تعامل سازنده با مردم دانست. رئیس الذاکرین با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوب به مردم و بیمه گذاران، پرداخت بموقع، سریع و دقیق خسارت ها را عامل رضایت بیمه گذاران برشمرد و تأکید کرد که اقدامات و فعالیت های کارکنان امور شعب و نمایندگان باید در راستای حفظ حقوق مشتری و افزایش رضایت بیمه گذاران باشد. رئیس شعبه کرمان نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت ها و عملکرد حوزه متبوع خود ارائه کرد .

بازگشت | Web Statistics