صفحه اصلي > سایه بان > با نگاهی به هزینه های پیش رو/تبلیغات؛ سرفصلی که انتظار رشد آن در بودجه بیمه مرکزی پیش بینی می شود

با نگاهی به هزینه های پیش رو/تبلیغات؛ سرفصلی که انتظار رشد آن در بودجه بیمه مرکزی پیش بینی می شود


29 آبان 1400, 12:31.

گروه سایبان - بیمه مرکزی در سال گذشته 10 میلیارد تومان برای تبلیغات و آگهی پرداخت کرده است اما به نظر می رسد که این بودجه در سال جاری با ورود نهاد ناظر به حیطه های جدید دستخوش تغییراتی باشد.



جزئیاتی از عملکرد نهاد ناظر در حوزه تبلیغات به تازگی افشا شده است که سرفصل تبلیغات و آگهی ها را 10 میلیارد تومان در سال گذشته عنوان کرده است. اگر به این رقم بودجه مصوب ساخت سریال پلاک 13 به مبلغ 10میلیارد تومان و هزینه تبلیغات محیطی 2 میلیارد تومانی را در سال جاری اضافه کنیم می توان نتیجه گرفت که با یک برآورد 22 میلیارد تومانی از سال گذشته تا کنون نهاد ناظر فعالانه در این حوزه عمل کرده است. 

با توجه به اینکه تا پایان سال 1400 هنوز چند ماه باقی مانده است و صنعت بیمه در تدارک برگزاری مناسبت هایی مانند 13 آذر، جشن های بهمن ماه و ... نیز هست باید منتظر ماند و دید آیا بودجه این سرفصل درحساب های بیمه مرکزی افزایش یافته است؟

همچنن نهاد ناظر به تازگی افشا کرده است که 62 میلیارد تومان هزینه در سال 1399 از بابت برخی پرداخت ها داشته است.

در این میان پژوهشکده بیمه نیز بالغ بر 19 میلیارد تومان از بیمه مرکزی دریافت کرده است.


از سوی دیگر بیمه مرکزی در سندی دیگر در خصوص قراردادهای سال جاری شفاف سازی کرده است.

بر این اساس یکی از جالب ترین موارد اجاره میوه فروشی است که از 150 میلیون تومان سال گذشته به 180 میلیون تومان در سال جاری رسیده است.


مشاوره های حقوقی و اکچوئری، اینترنت، نگهداری و پشتیانی برخی نرم افزارها و برنامه ها از دیگر موارد در این زمینه است.


بررسی ها نشان می دهد جمع کل قراردادها به رقم 107 میلیارد و 272 میلیون و 929 هزارو 700 ریال رسیده است.



بازگشت | Web Statistics