امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
03/5 1400

 گروه سایبان - داود شکری مدیر روابط عمومی بیمه ما، با رای اکثریت اعضای کارگروه تخصصی روابط عمومی سندیکا برای دومین بار به عنوان دبیر این کارگروه انتخاب شد.

به گزارش رازپول، در جلسه روز سه شنبه کارگروه تخصصی روابط عمومی اعضای این کارگروه با اکثریت آرا، داود شکری مدیر روابط عمومی بیمه ما را مجددا به عنوان دبیر جدید این کارگروه انتخاب کردند.


براساس اساسنامه سندیکای بیمه گران ایران، دبیران کارگروه ها برای مدت یکسال انتخاب می شوند و انتخاب مجدد آنها بلامانع است.

گفتنی است سندیکای بیمه گران ایران دارای کارگروه های تخصصی متشکل از مدیران و کارشناسان برجسته صنعت بیمه است.


این کارگروه در سال گذشته موضوعاتی نظیر 53 قسمت «برنامه دور برگردان» را در دستور کار داشت که منجر به اصلاح 40 نقطه حادثه خیز در 10 استان توسط وزارت راه و شهرسازی شد.

همچنین راه اندازی سایت خبری «بیمه نیوز» که به زودی راه اندازی می شود و راه اندازی فصلنامه از دیگر برنامه های کارگروه روابط عمومی بوده است.

برنامه ریزی برای راه اندازی یک سریال طنز 90 قسمتی در زمینه بیمه و در سال جاری از دیگر اقدامات کارگروه روابط عمومی های سندیکا است.

استاندارد سازی در زمینه تبلیغات شرکت های استارت آپی، تعامل کارگروه روابط عمومی با سایر کارگروه ها و ایجاد وفاق در بین روابط عمومی شرکت های بیمه از دیگر اقدامات در این زمینه است. 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود