امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
02/7 1400

 گروه سایبان - بیمه کارآفرین اعضای جدید هیات مدیره خود را به بیمه مرکزی معرفی کرده و منتظر تائیدیه های مربوطه است، اما به نظر می رسد که سهام داران این شرکت بیمه ای تجدید نظرهای اساسی در ترکیب اعضای فعلی داشته اند.

لیست افراد احتمالی برای عضویت در هیات مدیره بیمه کارآفرین حالا یک قدم با تائیدیه های مقام ناظر فاصله دارد و افراد حاضر در این لیست پس از تکمیل مدارک و مستندات خود منتظر تائیدیه های لازم هستند.

بیمه کارآفرین نیز در انتظار تائیدیه های لازم از مقام ناظر است تا پس از تکمیل مراحل و تائید صلاحیت حداقل 9 نفر از اعضا زمان مجمع خود برای انتخاب اعضای هیات مدیره را اعلام کند.

انتصاب اعضای هیات مدیره بیمه کارآفرین در روزهای اخیر یکی از پرهیاهو ترین انتخاب ها در صنعت بیمه بوده است.

اما اعضای هیات مدیره این شرکت در حال حاضر چه کسانی هستند و چه افرادی برای عضویت در هیات مدیره به بیمه مرکزی معرفی شدند؟


در هیات مدیره فعلی

عزیزاله مصلحی مصلح آبادی - رئیس هیأت مدیره

علی آزاد - عضو هیأت مدیره

محمد احمدی - نائب رئیس هیأت مدیره

غلامعلی غلامی - عضو و دبیر هیأت مدیره

مهدی سیف علیشاهی - عضو هیأت مدیره

نادر حسن زاده - عضو هیأت مدیره

حمید تهرانفر- عضو هیأت مدیره

هستند.

اما چه کسانی برای عضویت در هیات مدیره جدید از سوی سهام داران به بیمه مرکزی معرفی شدند؟

از گوشه و کنار خبر می رسد که تاکنون آقایان هادی جوهری، محمدرضا تقوایی، محمد شیریجیان، فرشاد محمدپور، سیروس سلیمی پور، علیرضا صادقی، علی آزاد، علیرضا حجتی و محمد حیدری برای عضویت در هیات مدیره برای عضویت در هیات مدیره معرفی شدند.

همچنین مصطفی امیری، علی اکبر چهارمحالی، محمد احمدی و همایون ابراهیمی نام دیگر افراد برای کاندیداتوری در انتخابات هیات مدیره است.

بنابراین به نظر می رسد که ترکیب هیات مدیره بیمه کارآفرین در آینده ای نزدیک دستخوش تحولات مدیریتی خواهد بود وباید منتظر ماند و دید که با این تحول آیا استراتژی های بیمه کارآفرین نیز مورد بازنگری قرار خواهد گرفت؟

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود