امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
01/29 1400

گروه سایبان - هشتمین جشنواره روابط عمومي هاي صنعت بيمه باهدف برقراري پويايي و تبيين مقايسه بين روابط‌ عمومي‌هاي صنعت بيمه كشور برگزار مي شود. 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مصطفی زندی از برپایی  اين جشنواره  با اهداف «تقدير و تجليل از فعالان عرصه روابط عمومي هاي صنعت بيمه و معرفي آثار برتر»، «ايجادرقابت، تحول، پويايي و نوآوري در روابط عمومي هاي صنعت بيمه»، «به اشتراك گذاردن تجربيات پديدآورندگان آثار برتر با ساير مجموعه هاي همكار» و «برقراري وحدت رويه در فرهنگ سازي بيمه» خبرداد و گفت: آثار و مستندات تهيه شده در محورهاي مختلف توسط هیات داوران مورد ارزيابي قرار گرفته و از پديد آورندگان آثار برتر در 27 اردیبهشت ماه سال جاري همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات تقدير خواهدشد.  


دبیر جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور، رعایت استانداردهای علمی در محورهای نه گانه  توسط هیات داوران را شرط شرکت در هشتمین جشنواره اعلام کرد و افزود: با توجه به محدویت زمانی، آثاری که پس از زمان اعلام شده به دبیرخانه جشنواره (یازدهم اردیبهشت)ارسال شوند به هیچ عنوان ارزیابی نخواهند شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی از بخش های انتشارات، ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و مراسم، روابط عمومی الکترونیک، مطالعات اجتماعی، ارتباطات درون سازمانی، سلامت و بیمه، خلاقیت و نوآوری و مدیریت و برنامه ریزی به عنوان محورهای اصلی این جشنواره یاد کرد.

شایان ذکر است تاکنون هفت دوره جشنواره روابط عمومی هایبرتر صنعت بیمه  با حضور حداکثری مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار شده است

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود