امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
12/18 1399

 

گروه سایبان - بيمه ملت در ادامه سیاست تقویت شعب و گسترش شبکه فروش، شعبه جدید خود در شهر ساري را افتتاح کرد. 


به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، صبح امروز طي مراسمي شعبه ساري «بيمه ملت» با حضور دکتر اسماعيل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، بهروز اسد نژاد رييس هیات مدیره، معصومه معصوم بيگي عضو هيات مديره، پيمان قرباني  مدیر امور شعب و نمايندگان و كارگزاران و جمعی از مسئولان ارشد استان مازندارن در شهر ساري افتتاح شد.


مدیر عامل بیمه ملت با بیان اینکه خوشبختانه از زمان تاسیس بیمه ملت و با حضور تیم جدید رویکرد و استراتژی خاصی طراحی شد که در سایه حرکت دراین چارچوپ اتفاقات خوبی برای این شرکت رخ داد.


او گفت: امیدواریم با افتتاح شعبه جدید در ساری و هفت شعبه دیگر که در سال آینده افتتاح خواهیم کرد،  بتوانیم منشا اتفاقات خیر برای بیمه گذاران باشیم.


دلفراز ضمن تقدیر از همکاران به سختی های سال جاری و مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: بیمه ملت در شاخص هایی نظیر ترکیب پرتفوی و فروش اقدام کم نظیری را در صنعت بیمه رقم زد به گونه ای که پیش بینی می شود پرتفوی شرکت بیمه ملت امسال به ۲ هزار میلیارد تومان برسد که این اتفاق بسیار بزرگی است و مدیون تلاش تمام همکاران هستیم.


مدیرعامل بیمه ملت همچنین با بیان اینکه این شرکت برای سال ۱۴۰۰ آماده یک جهش بزرگ است، گفت: جهشی که با توجه به توانمندی های مجموعه و تیم فروش می تواند در سال ۱۴۰۰ اتفاقات خوبی را برای صنعت بیمه رقم بزند.


دلفراز در ادامه گفت: سطح توانگری یک برای بیمه ملت طی ۹ سال متوالی اتفاق افتاد و سال گذشته  با کسب رتبه ۲۷۹  توانستیم به عنوان پیشروترین شرکت در این شاخص شناخته شویم. به گفته وی توانگری اصلی بیمه ملت، پرسنل و همکاران فروش حرفه ای است که توانسته با همدلی و یکرنگی اتفاقات خوبی را رقم بزند.


مدیرعامل بیمه ملت همچنین با اشاره به تحقق افزایش سرمایه کم نظیر عنوان کرد: سرمایه این شرکت ۱۰۵۰درصد افزایش خواهد یافت و مقدمات آن انجام و تاییدیه حسابرس نیز اخذ شده که برای بورس ارسال خواهد شد.


او تاکید کرد که با این اتفاق خوب بیمه ملت به عنوان بزرگترین شرکت بیمه‌ خصوصی در آسمان صنعت بیمه ای کشور خواهد درخشید و امیدوارم که این اتفاق باعث شود تا سال آینده هم برای بیمه گذاران و هم برای شرکت بیمه اتفاقات خوبی رقم بخورد.


مدیرعامل بیمه ملت افزود: امیدواریم با این افزایش سرمایه و رسیدن به سرمایه ۳۲۰۰ میلیارد تومانی که نشان دهنده اقتدار است، نویدبخش روزهای طلایی تری برای بیمه ملت باشیم و امید می‌رود شرکت در مسیر رو به رشدی که برای خود ترسیم کرده قدم های محکم تری بردارد.


دلفراز در بخش بعدی صحبت های خود بیان کرد:  در سال جاری پرتفوی های بسیار پر قدرتی در بیمه ملت نهادینه شد که قرارداد بیمه ملت با دانشگاه آزاد و همچنین سازمان بازنشستگی از این جمله اند.


او بیان کرد: بازنشستگان به عنوان انسانهای شریفی که هم سهامدار بیمه ملت هستند و هم بزرگوارانی که بیمه نامه ‌های خود را از این شرکت بیمه خریداری می‌کنند از اهمیت و جایگاه ویژه ای  در این شرکت برخوردار هستند و تلاش بنده و تمام همکاران این است که با ارائه خدمات مطلوب و پوشش‌های مناسب به این عزیزان رضایت آنها را نیز جلب کنیم.


او در پایان با اشاره  به اینکه در واپسین روزهای سال ۹۹ در شرایط مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستیم، ابراز امیدواری کرد که در سال جدید سلامتی و صحت برای تمام مردم دنیا حاصل شود.


گفتنی است که بیمه ملت قرار است در سال آينده ،  ٦شعبه دیگر خود را نیز در مناطق مختلف کشور رسما افتتاح کند. با گشایش شعبه ساري ، تعداد شعب فعال این شرکت در سطح کشور به ٩ عدد رسید. تجلیل از نمايندگان برتر از برنامه هاي ‌های جانبی بیمه ملت در این  بازگشايي است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود