امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
12/11 1399

گروه سايبان- کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران یاد و خاطره زنده یاد مرحوم نامغ از خبرگان حوزه بیمه های اجتماعی کشور و همسر مکرمه ایشان را گرامیداشت.
 

به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، محمد کریمی پاشاکی از مدیران باسابقه سازمان تامین اجتماعی در نشست کارگروه تخصصی روابط عمومی به برشماری ویژگی های مرحوم نامغ پرداخت و از ایشان بعنوان فردی خوش خلق، امیدوار و دارای هنر قلم فرسایی یاد کرد و افزود: برخی افراد وقتی از بین ما می روند جایگزین کردن افراد دیگر بجای آنها بسیار سخت است و زنده یاد نامغ از آن دسته بود.
وی با ابراز تاسف از شرایط بوجود آمده به علت شیوع بیماری کرونا که مانع از برگزاری مراسم مناسبی برای گرامیداشت خدمات مرحوم نامغ بوده، خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالم که امروز در سندیکای بیمه گران ایران مراسمی در شان آن مرحوم و همسر گرانقدرشان برگزار شده است.
کریمی پاشاکی در ادامه با بیان مطالبی از تاثیرات منوچهر نامغ در توسعه بیمه های اجتماعی، گفت: مرحوم نامغ جز افرادی بود که با قلم خود به کرامت انسانها معنا می داد و آرزویش رفاه و  زندگی توام با عزت مردم سرزمینش بود. او همواره به فکر حفظ مصالح منافع بیمه شدگان و حقوق بگیران سازمان تامین اجتماعی بود.
در ادامه مراسم نیز مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی به بیان خاطراتی از زنده یاد نامغ پرداخت.
گفتنی است آیدین نامغ از فعالان رسانه ای با سابقه در حوزه اقتصاد و بیمه فرزند زنده یاد منوچهر نامغ است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود