امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
09/11 1399

گروه سایبان - آخرین جلسه ستاد انتخاب کارکنان شایسته صنعت بیمه در بیمه مرکزی برگزار گردید. در این جلسه که اعضای ستاد مذکور حضور داشتند، ابتدا دکتر علیرضا باقری ده‌آبادی دبیر ستاد انتخاب کارکنان شایسته صنعت بیمه، گزارشی از فرآیند اقدامات انجام شده در خصوص دوّمین دوره این آئین ارائه نمود.

آخرین جلسه ستاد انتخاب کارکنان شایسته صنعت بیمه در بیمه مرکزی برگزار گردید. در این جلسه که اعضای ستاد مذکور حضور داشتند، ابتدا دکتر علیرضا باقری ده‌آبادی دبیر ستاد انتخاب کارکنان شایسته صنعت بیمه، گزارشی از فرآیند اقدامات انجام شده در خصوص دوّمین دوره این آئین ارائه نمود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، طبق توضیحات وی، در سال جاری مشارکت شرکتهای بیمه نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشته و 24 شرکت اقدام به معرفی نامزدهای مورد نظر نمودند که پس از وصول مدارک و مستندات مورد نظر و بررسی مستندات در جلسات متعدد در کمیته های اجرایی و فنی - تخصصی بیمه مرکزی، نهایتاً اسامی مورد نظر به همراه گزارش اقدامات انجام شده به ستاد انتخاب کارکنان شایسته صنعت بیمه ارسال شد.
در ادامه بهزادپور معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس ستاد مذکور ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، با اشاره به استقبال شرکتهای بیمه از دومین دوره آئین انتخاب کارکنان شایسته و شرایط خاص در سال جاری، برای برگزاری مراسم تقدیر از همکاران برگزیده صنعت بیمه، نقطه نظراتی را در خصوص برگزاری هرچه بهتر مراسم امسال مورد تاکید قرار داد.
متعاقباً اعضای ستاد پس از بحث و تبادل نظر در خصوص فرایند انتخاب کارکنان و مدیران شایسته صنعت بیمه، شیوه های اجرایی مراسم امسال و ارائه نکات فنی در خصوص پاره¬ای از موارد، مقرر نمودند از 20 کارمند و مدیر شایسته تقدیر بعمل آید. همچنین مقرر شد بدلیل پایداری شرایط ناشی از بیماری کرونا، چگونگی مراسم تقدیر از افراد برگزیده به مناسبت روز بیمه، از سوی دست اندرکاران همایش تصمیم گیری شود.
شایان ذکر است اولین دوره آیین مذکور در سال گذشته برگزار و افراد برگزیده، تقدیرنامه خود را از دست رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمودند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود