امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
09/17 1399

گروه سایبان - اعتماد سازی صنعت بیمه برای تمامی آحاد جامعه یک سرمایه ملی به شمار می رود و باید زنجیره ارزش آن ادامه پیدا کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی كه در آیین تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت بیمه ایران و شرکت ایساکو سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: تفاهم شرکت‌های بزرگ و گسترش دامنه همکاری آنان افزایش توان اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از تولید را به دنبال خواهد داشت.
رئیس کل بیمه مرکزی انتظارات جامعه در مقوله خودرو و خدمات جانبی و پس از فروش آن را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت:اگر فرایند پرداخت خسارات در صنعت بیمه بتواند به صورت کامل و سریع صورت بگیرد مزایای صنعت بیمه بر خانواده های های مردم هم احساس خواهد شد.

دکتر سلیمانی با اشاره به سهم ۵۶ درصدی شرکت بیمه ایران از بازار بیمه نامه شخص ثالث، تصریح کرد: اعتماد سازی و ارزش آفرینی برای اقتصاد کشور و رضایتمندی آحاد مختلف جامعه از اهداف مهم ما در این حوزه به شمار می رود وگرنه بر اساس آمار موجود ضریب خسارت شخص ثالث بالاتر از میزان حق بیمه های دریافتی است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت بیمه نامه کیفیت محصولات خودرویی و همچنین ارتقای سطح کیفی خودروسازان در کاهش خسارات نقش مهمی ایفا می‌کنند که باید به آنها توجه شود.
رئیس شورای عالی بیمه امضای تفاهمنامه بین دو شرکت بیمه ایران و ايساكو را یک حرکت ملی توصیف کرد و گفت: در راستای هم افزایی با صنعت و جلب رضایت عموم مردم، آمادگی خود را برای تعامل بیشتر با تمامی خودروسازان اعلام می کنیم.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری دو شرکت بیمه ایران و ایساکو با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیر عامل ایران خودرو توسط مديران عامل این شرکت ها به امضا رسید.
گفتنی است بر اساس تفاهم نامه همکاری که میان شرکت های بیمه ایران و شرکت تهیه و توزیع قطعات ایران خودرو (ایساکو) در حضور رییس کل بیمه مرکزی به امضا رسید عملیات تسهیل گری خدمات بیمه ای و امدادرسانی به خودروها و زیاندیدگان با سرعت و شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

بر اساس این گزارش با اجرای این تفاهم نامه از این پس با هماهنگی های دو شرکت بیمه ایران و ایساکو و همچنین تبادل و دسترسی آنلاین اطلاعات بیمه گذاران در قالب پلتفرم جامع خدمات مکان محور، میزان مراجعه خسارت دیدگان به مجتمع های پراخت خسارات بیمه ای به حداقل خواهد رسید.
در این قرارداد همکاری، تسهیلات ویژه ای در خصوص ارائه خدمت بازدید اولیه در محل مورد نظر مشتریان با رعایت آیین نامه شورای عالی بیمه، جبران خسارت خودروهای آسیب دیده از طریق تعمیرات ، مطابق استانداردهای روز با رضایت مالکان خودرو و ارائه خدمات خاص به مشتریانی که از امتیاز پوشش بیمه بدنه شرکت بیمه ایران سود می برند، در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است در تفاهم نامه یاد شده موضوعاتی نظیر همکاری طرفین در مسیر بهره برداری نظام جامع خدمات ، خدمت رسانی به زیان دیدگان حوادث جاده ای، جبران خسارات خودروهای آسیب دیده و همچنین تبادل اطلاعاتی با رعایت حفظ محرمانگی اسناد و اطلاعات به تایید طرفین رسیده و بر ایجاد زیرساخت ها و الزاماتی در روند ارائه خدمات مطلوب به زیاندیدگان با تکیه بر مصادیق طرح کسب و کار نیز تاکید شده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود