امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
11/11 1399

گروه سایبان - هشدار بیمه مرکزی به بازاریابان بر خط فعال صنعت بیمه؛مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای طی نامه ای به بازاریابان بر خط فعال صنعت بیمه هشدار داد، از درج تبلیغات غیر متعارف و خارج از ضوابط و مقررات ابلاغی پرهیز کنند.

مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای طی نامه ای به بازاریابان بر خط فعال صنعت بیمه هشدار داد، از درج تبلیغات غیر متعارف و خارج از ضوابط و مقررات ابلاغی پرهیز کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهرداد رضایی مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای از تبلیغات غیرحرفه ای برخی از بازاریابان بر خط خبر داد و گفت: حسب بررسی های صورت گرفته، برخی از بازاریابان بر خط بیمه ای برخلاف مفاد آیین نامه ها و مقررات جاری از جمله مواد ۲و۳ آیین نامه شماره ۷۱ مصوب شورای عالی بیمه و بدون هماهنگی با شرکت های بیمه گر اقدام به انجام تبلیغات غیر حرفه ای در سطح کشور نموده اند.
وی افزود: از آنجا که این قبیل بازاریابان بیمه تا قبل از اخذ مجوز رسمی فعالیت به عنوان کارگزار بیمه بر خط(موضوع مفاد آیین نامه شماره ۹۲/۲ مصوب شورای عالی بیمه) صرفا می توانند در چارچوب ضوابط فعالیت بازاریابان بر خط و با رعایت مقررات و آیین نامه های حاکم بر آن فعالیت کنند.
رضایی خاطر نشان کرد:تبلیغات مذکور منجر به ایجاد بی نظمی در بازار بیمه کشور و نارضایتی گسترده در میان فعالان صنعت بیمه شده که این امر از مصادیق تبلیغات مکارانه و ناسالم تلقی می شود و در صورت مشاهده با آن برخورد قانونی می شود.
وی در پایان تاکید کرد، ضمن رعایت مقررات و آیین نامه های مربوطه و مفاد نامه شماره ۴۰۳/۷۵۳۹۸ اداره نظارت بر شبکه فروش، نسبت به جمع آوری این تبلیغات از سطح شهر اقدام شود و نتیجه به این اداره کل اطلاع داده شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود