امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
11/16 1399

گروه سایبان - رئیس هیات مدیره بیمه سرمد برای دیدار با جمعی از مشتریان سرمد به استان آذربایجان شرقی سفر کرد و در جریان این سفر ۲ قرارداد بزرگ به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر کاتب رئیس هیات مدیره برای دیدار با جمعی از مشتریان بزرگ سرمد در استان آذربایجان شرقی و بازدید از شعبه سرمد در این استان به تبریز رفت. 

دکتر کاتب در اولین روز سفر به تبریز با دکتر احد فلاحی سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی دیدار کرد. وی در این دیدار به معرفی بیمه سرمد و خدمات به‌روز آن در حوزه بیمه‌گری پرداخت و گفت: سرمد در چند سال گذشته، رشد بسیار قابل توجهی داشته است، امروز در میان 10 شرکت برتر صنعت بیمه کشور جای دارد و جایگاه سوم توانگری مالی را به خود اختصاص داده است. 

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد به ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان در بیمه سرمد هم اشاره کرد و گفت: خدمات به‌روز و با بهره‌گیری از حوزه فناوری اطلاعات، میزان رضایت مشتریان را به نقطه حداکثری رسانده است. 

او هم‌چنین از مدیر شعبه سرمد در استان آذربایجان هم خواست تا به صورت ماهیانه با بیمه‌گزاران جلسه داشته باشد و از نزدیک اطلاعات آنان را رصد و دریافت کند. 

سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی هم در این جلسه به ارتباط میان مجموعه تحت مدیریتش با بانک صادرات اشاره کرد و گفت:  خوشبختانه ارتباط خوبی با بانک صادرات استان داریم و این همکاری توانسته است، دید مثبتی نسبت به بیمه سرمد ایجاد کند. 

فلاحی با اشاره به تنوع خدمات و به روز بودن بیمه سرمد، گفت: این روند، نوید این را می‌دهد که بیمه سرمد به زودی سرآمد شرکت‌های بیمه کشور باشد. 

وی هم‌چنین مشتری‌مداری و اخلاق‌مداری را در بیمه سرمد یک نقطه قوت ارزیابی کرد و از خدمات به‌موقع و مناسب بیمه سرمد تشکر کرد. 

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد پس از این جلسه به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی رفت تا درباره درخصوص توسعه همکاری‌های دو مجموعه و ارائه خدمات بهتر به سازمان فنی و حرفه‌ای گفتگو کند. در این جلسه که دکتر رضا اختیار وکالتی مدیر کل، میرداود علوی مرجاتی معاون اداری و پشتیبانی، علی زارعی رئیس اداره امور عمومی و پشتیبانی و دکتر میرحافظ امیر آزاد مشاور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان حضور داشتند، دکتر کاتب به معرفی مشتریان بزرگ بیمه سرمد پرداخت و گفت: داشتن مشتریان بزرگی همچون سازمان فنی حرفه‌ای و حضور پیش از  500 هزار بیمه شده در کشور، نشان دهنده خدمات خوب بیمه سرمد به مشتریان و رضایت بالای آنها از سرمد است. 

در این جلسه همچنین در رابطه با توسعه همکاری‌های سرمد و سازمان فنی و حرفه‌ای در سطح استان در حوزه بیمه‌گری بحث و تبادل نظر شد. 

مقصد بعدی رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در سفر به شهر تبریز، گروه صنایع غذایی شیرین وطن بود، جایی که تفاهم‌نامه‌ بیمه‌ای سرمد و هلدینگ شیرین وطن به امضای دکتر کاتب و دکتر خلیل وطن‌دوست رئیس هیات مدیره شیرین وطن رسید تا این واحد اقتصادی بزرگ که در بخش صنایع غذایی کشور مشغول به فعالیت است و چندین سال به عنوان صادرکننده برتر کشور انتخاب شده به جمع مشتریان بیمه سرمد اضافه شد. 

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، هم‌چنین در گفتگوی ویژه خبری شبکه سهند آذربایجان شرکت کرد و توضیحاتی را درباره صنعت بیمه کشور و پیشرفت‌های این صنعت به مردم آذربایجان ارائه کرد. 

دکتر کاتب روز پنج‌شنبه نیز به دیدار دکتر کلامی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان شرقی رفت، تا درباره توسعه همکاری‌های بیمه سرمد با کمیته امداد گفتگو کند. دکتر کلامی در این نشست، ضمن تقدیر از خدمات بیمه سرمد به مجموعه کمیته امداد و از پیش قدم شدن سرمد برای کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم تقدیر و تشکر کرد. 

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد دیداری هم با مدیران بانک صادرات استان آذربایجان شرقی داشت. در این نشست جناب آقای دکتر فتحعلی زاده مدیر بانک صادرات آذربایجان شرقی به همراه جمعی از مدیران و معاون استانی حضور داشتند. 

مدیر بانک صادرات استان در این دیدار از عملکرد شعبه آذربایجان سرمد تشکر کرد و رضایت خود را از ارائه خدمات سرمد ابراز کرد. وی گفت: سرمد در دو سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و امیدوارم این روند با حضور جوانان در این مجموعه ادامه پیدا کند. 

دکتر کاتب در این سفر، بازدیدی از هم شعبه بیمه سرمد در تبریز داشت و از نزدیک پای صحبت کارشناسان و نمایندگان سرمد در استان آذربایجان شرقی نشست و نظرات، پیشنهادهای آنان را برای بهتر شدن خدمات سرمد شنید و به انتقادهای آنان پاسخ داد. 

حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل، پژمان نریمانی معاون توسعه بازار، امور استان‌ها و شبکه فروش و مهدی شمسایی سرپرست مدیریت امور استان‌ها و شبکه فروش در این سفر دکتر کاتب را همراهی می‌کردند. 

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود