امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
11/18 1399

گروه سایبان - مدیرعامل بیمه سرمد در سفر به ساری، از افزایش سرمایه صد درصدی شرکت به میزان ۵۰۰۰ میلیارد ریال از محل سود حاصله از عملیات سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، مهندس مهدی مهدوی در سفر یک روزه به استان مازندران، از پروژه ساختمانی شعبه ساری بازدید کرد و دیداری با مدیرکل بانک صادرات استان داشت.

مهندس مهدوی در بازدید از این پروژه گفت: پروژه ساختمانی شعبه ساری بیمه سرمد که با هدف سرمایه‌گذاری از منابع شرکت کلید زده شده به سرعت در حال پیشرفت است و امیدواریم که در نیمه دوم سال 1400 به بهره‌برداری برسد تا سرمد در استان مازندران هم صاحبخانه شود. 

پس از این جلسه، مهندس مهدوی دیداری با وحید نصیری، مدیر شعب بانک صادرات مازندران و روسای حوزه بانک صادرات استان داشت تا از نزدیک نقطه نظرات بزرگترین مشتری سرمد را برای بهتر شدن خدمات شرکت بشنود. 

مهدوی در دیدار با نصیری توضیحاتی را درباره روند بهبود خدمات سرمد، بهینه‌سازی فرآیندهای ارزیابی خسارت و پرداخت خسارت‌ها به مجموعه مدیران بانک صادرات ارائه کرد و به سوالات آنان پاسخ داد.

در این جلسه هم‌چنین، مدیرعامل بیمه سرمد، نوید افزایش سرمایه صد درصدی شرکت را به مدیران بانک صادرات داد. او گفت: به‌زودی سرمایه شرکت از محل سود حاصله از عملیات سال ۱۳۹۹ به میزان ۵۰۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا می‌کند. 

دیدار با کارکنان و نمایندگان شعبه ساری نیز از برنامه‌های دیگر مهندس مهدوی در این سفر بود. او در این جلسه، پای صحبت کارشناسان و نمایندگان سرمد نشست و پیشنهادها و راهکارهای آنان را برای بهبود خدمات سرمد شنید و به انتقادهای آنان پاسخ داد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود