امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
12/4 1399

 گروه سایبان - شنیده های جدید از بیمه ایران اذعان دارد که مدیرعامل این شرکت امروز دیداری با هیات مدیره بیمه ایران معین داشته است.

زمزمه های خبری از بیمه ایران در روزهای گذشته اذعان داشت که اسماعیل داور پناه که به همراه مجید بختیاری به بیمه رازی رفته بود و مسئولیت معاون مالی و اقتصادی بیمه رازی  را برعهده داشت حالا به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع به بیمه ایران بازمی گردد. قطع همکاری با افرادی که از سازمان های دیگر به این شرکت بیمه ای مامور شده بودند و خالی شدن پست یکی از دلایل این گمانه زنی های مدیریتی است.


از سوی دیگر زمزمه های خبری اذعان دارد که با بازنشستگی خود خوانده محمدزاهد نیا از معاونت فنی ظاهرا عباسعلی فراشیانی گزینه نزدیک به صندلی معاونت فنی این شرکت است .

این در حالی است که زمزمه های خبری اذعان دارد که معاون دور کار بیمه رازی یعنی مهدی امانی ظاهرا در دوران جدید مدیریتی بیمه رازی جایی نخواهد داشت و احتمالا زاهدنیا که حالا بازنشسته شده است جای او را در این شرکت خواهد گرفت.

از سوی دیگر زمزمه حضور شیری در معاونت هماهنگی شعب نیز به گوش می رسد.

شنیده های خبری اذعان دارد که در دیدار امروز مدیرعامل بیمه ایران از بیمه ایران معین نیز تاکیداتی صورت گرفته است.


افزایش تعداد هیات مدیره موظف باعث افزایش بی رویه هزینه های اداری و پرسنلی شرکت های اقماری بیمه ایران نسبت به سال های گذشته شده است بنابراین احتمالا برنامه مدیرعامل جدید کاهش تعداد اعضای هیات مدیره این شرکت ها است و به نظر می رسد که این اقدام از شرکت های سود ده آغاز شود. پیش از این در فضای مجازی در خصوص هزینه های حقوق و دستمزد و امکانات اداری در بیمه ایران مباحثی مطرح شده بود و کنترل هزینه ها یکی از اقدام مطلوب مالی به شمار می رود .

رازپول تنها زمزمه های مطرح در راهروهای بیمه ایران را مطرح کرده است و این به منزله تائید یا رد این اخبار نیست.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود