امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
11/21 1399

گروه سایبان - ایجاد رضایتمندی بیمه گزاران و پشتیبانی از آنان در ریسک های مختلف، مهم ترین مسئولیت صنعت بیمه به شمار می رود که تنها با رویکرد خدمت بی منت، تحقق خواهد یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاح ساختمان جدید شرکت بیمه آسیا با اعلام این مطلب افزود: بخش اعظم گلایه های مردم از خدمات صنعت بیمه به دلیل کم اطلاعی آنان از شرایط بیمه نامه و تعهدات درج شده در آن است.
رییس کل بیمه مرکزی با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر مدیران و کارکنان شرکت بیمه آسیا به اهمیت اطلاع رسانی شفاف در صنعت بیمه تاکید کرد و اظهار داشت: تعیین نرخ فنی و متناسب با قبولی ریسک ها، از راهبردهای اصلی صنعت است و با این شیوه شاهد افزایش سطح رضایتمندی خواهیم بود.
دکتر سلیمانی،ساختمان ها، تجهیزات و امکانات را تنها ابزاری برای خدمات رسانی بیشتر ارزیابی کرد و افزود: اگر ابزار در خدمت رضایتمندی جامعه و ارزش آفرینی بیشتر نباشد به خودی خود هیچ ارزشی ندارد.
گفتنی است ساختمان جدید شرکت بیمه آسیا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران ارشد صنعت بیمه افتتاح شد و در پایان مراسم نشان ویژه انگشتری سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی فرمانده بسیج ادارات به رییس کل بیمه مرکزی اهدا شد.
در ابتدای برنامه رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه از بخش های مختلف ساختمان جدید بیمه آسیا بازدید و با همکاران مستقر در این ساختمان به گفت و گو پرداختند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود