امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
11/11 1399

  گروه سایبان - چرا «نظرعلی صلاحی نژاد» مدیرعامل سابق بیمه ملت  اصرار دارد حکمی را که «شریعتمداری» به او داده و بازپس گرفته احیا کند؟ پیام «صلاحی نژاد» به وزیر رفاه چیست؟ آیا او می خواهد به وزیر اثبات کند که تصمیمات گذشته وزیر غلط بوده است؟آیا «صلاحی نژاد» مستقیما با «شریعتمداری» وارد گفتمان دیپلماتیک شده است؟


حضور «نظرعلی صلاحی نژاد» در یکی از شرکت های بیمه ای این پرسش را از «شریعتمداری» وزیر رفاه مطرح می کند که اگر وی مدیر قانون مداری بوده است چرا از بیمه ملت حذف شد؟ و اگر مدیر قانون مداری نبوده است چرا با اشاره وزارت خانه ای که عزلش کرده دوباره قرار است به سیستم بازگردد؟


بازگشت «صلاحی نژاد» که از موسسین و سهام داران بیمه جدید التاسیس پردیس است به تازگی پرسش های بسیاری را مطرح ساخته است پرسش هایی از وزیر رفاه در خصوص پشت پرده آن عزل و دلیل دوباره نصب و پیگیری های برخی افراد.


«صلاحی نژاد» که پیش از مدیرعاملی بیمه ملت مسئولیت هایی مانند مدیر مالی کشتی سازی اروندان، معاون مالی و اداری مسکن جهاد و مدیر مالی بیمه ملت را در کارنامه کاری دارد به نظر می رسد این روزها تلاش دارد تا حکم شریعتمداری را که پیش از این سبب عزل وی شده بود را درنوردد و با ورود از روزنه ای جدید اهمال در حکم قبلی را اثبات کند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود