امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
11/1 1399

 گروه سایبان -  هنر عملکردفنی و مالی بیمه تجارت نو در 9 ماهه ابتدای امسال با دو آیتم نمود یافته است؛ رشد 93 درصدی پرتفو ورشد دو برابری درآمدهای سرمایه گذاری.

عملکردفنی و مالی بیمه تجارت نو در 9 ماهه ابتدای امسال با دو آیتم با اهمیت گزارش شده است ؛ رشد 93 درصدی پرتفو و 724 میلیارد تومان سرمایه گذاری و 298 میلیارد تومان درآمد حاصل از آن.

به گزارش رازپول، بازار سرمایه در ماه های ابتدایی سال از رشد قابل تاملی برخوردار بود و بیمه تجارت نو یکی از شرکت هایی است که از این فرصت بهره برداری مطلوبی داشته است تا جایی که 254 میلیارد تومان درآمد  از محل فروش سرمایه گذاری ها به دست آورده است. بنابراین بیمه تجارت نو در سرفصل سرمایه گذاری ها حضوری به هنگام داشته است.


از سوی دیگر استقرار صحیح استراتژی های عملیاتی و مالی، ارزش آتی برند بیمه تجارت نو را در گروه برترین ها قرار دهد. این مسئله در وضعیت فعلی این شرکت هم نمود دارد و در روزهایی که گروه بیمه در بورس وضعیت مطلوبی نداشت بیمه تجارت نو یکی از سبزپوشان بازار بود.


گزارشات نشان می دهد که پرتفوی بیمه تجارت نو در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده و به 912 میلیارد تومان رسیده است. نسبت خسارت این شرکت بیمه ای در این مدت در محدوده 30 درصدی قرار دارد و نسبت بدهی و به دارایی این شرکت نیز 62درصد است. بنابراین به نظر می رسد که بیمه تجارت نو با ورود و خروج به هنگام در مقوله سرمایه گذاری های بورسی و تبدیل آن به منافع ملموس برای سهام داران دست پر سال جاری را به پایان خواهد برد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود