امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
06/24 1399

گروه سایبان - مدیرعامل بیمه سرمد گفت: ما شرکت جوانی هستیم و قدمت زیادی نداریم، اما اعتبارمان به دلیل تمرکز بر ارائه خدمات به روز و مناسب به دست آورده ایم.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، مهندس مهدوی مدیرعامل این شرکت در سفر به استان کرمان، با مدیریت و معاونان بانک صادرات استان دیدار و از شعبه بیمه سرمد در شهر کرمان بازدید کرد.
مدیرعامل سرمد در جریان بازدید از شعبه بیمه سرمد استان کرمان با رئیس شعبه و نمایندگان شرکت در استان گفت: با توجه به پتانسیل هایی که در استان کرمان وجود دارد، ما باید بتوانیم عملکرد بهتری در استان داشته باشیم و وضعیت کنونی را ارتقا دهیم.
وی با اشاره به عملکرد بیمه سرمد در سال 98 گفت: ما در سال گذشته حدود 69 درصد رشد پرتفوی داشتیم و وارد باشگاه هراز میلیاردی های صنعت بیمه شدیم و در این فضا سهم استان کرمان در پرتفوی شرکت باید بیشتر از این باشد.
مهدوی افزود: باید سهم شبکه فروش از پرتفوی استان مشخص شود. بررسی های اولیه ما نشان می دهد که بعضی از نمایندگان سرمد در استان وضعیت خوبی دارند و این عملکرد مثبت باید در بقیه شعب هم عملیاتی شود.
مدیرعامل سرمد با اشاره به برنامه مصوب هیئت مدیره برای رشد پرتفوی شرکت گفت: لازمه تحقق این برنامه، این است که رشد را در تمامی ارکان شرکت اجرا کنیم. از لحاظ سودآوری جایگاه خوبی در میان شرکت های بیمه داریم و در توانگری مالی هم در تمامی سال ها توانستیم سطح یک توانگری حفظ کنیم و در این شرایط، باید روی کیفی سازی پرتفوی کار کنیم و که بتوانیم در بلند مدت جایگاه شرکت را حفظ کنیم.
مهدوی با اشاره عملکرد نمایندگان سرمد در استان کرمان گفت: در بخش بیمه عمر و پس‌انداز جای رشد زیادی داریم و باید در این حوزه کار جدی انجام دهیم.
مهندس مهدوی در ادامه این نشست، شونده پیشنهادها و انتقادهای نمایندگان سرمد در استان کرمان بود و به سوالات آنان پاسخ داد.
مدیرعامل سرمد در ادامه این سفر به بانک صادرات استان کرمان رفت و با امین ترابی مدیر این استان دیدار کرد.
مهندس مهدوی در این دیدار با اشاره حمایت های بانک صادرات از بیمه سرمد گفت: ما وظیفه خود می دانیم بهترین خدمات را به مجموعه بزرگ بانک صادرات ارائه کنیم و امروز هم اینجا هستیم که پیشنهادها و انتقادهای شما را برای بهبود عملکردها و فرآیندهای شرکت بشنویم و برای بهتر کردن خدمات سرمد گام برداریم.
مدیرعامل سرمد افزود: ما توانستیم در سال گذشته مشتریان بزرگ و ارزشمندی را به مجموعه مشتریان سرمد اضافه کنیم و با حمایت های بانک صادرات اطمینان داریم که روند رو به رشد شرکت بیمه سرمد ادامه پیدا خواهد کرد و هر روز پرتفوی غیرسهامداری را شرکت را افزایش خواهیم داد.
وی به بخش تبلیغات بیمه سرمد از اشاره کرد و گفت: سعی کردیم در تبلیغات، نوآورانه و متفاوت عمل کنیم و همین منظور نماد عصاهای خودایستا را برای شرکت طراحی و تولید کردیم که بسیار در برندسازی موفق بود و برای ما خلق ارزش کرد و رئیس کل بیمه مرکزی هم از آن استقبال کردند.
مهندس مهدوی اشاره ای هم به کمپین تبلیغاتی مشترک سرمد با فیلیمو برای تبلیغات بیمه کرونای سرمد داشت و افزود: ما با هزینه کم اما هدف‌گذاری شده برای تبلیغ یک محصول منحصر به فرد، کمپین متفاوتی طراحی و پیاده کردیم که در صنعت بیمه بسیار دیده شد.
وی افزود: بیمه کرونای سرمد تنها محصول دارای مجوز از بیمه مرکزی است که برای اقشار عادی جامعه که بیمه درمانی ندارند، طراحی شده و نسخه ارتقا یافته آن که غرامت روزانه بستری را هم پوشش می‌دهد به تازگی رونمایی شد که یک محصول ماندگار برای شرکت بیمه سرمد است.

تقدیر مدیران استانی هلال احمر از خدمات بیمه سرمد

پس از این نشست، جمعی از مسئولان جمعیت هلال احمر استان کرمان به دیدار مهندس مهدوی، مدیران ستادی و استانی بیمه سرمد رفتند و از خدمات بیمه سرمد در استان تقدیر و تشکر کردند. فخرآبادی مدیر منابع انسانی پشتیبانی و نامجو خزانه دار و مدیر امور ذیحساب هلال احمر استان در این دیدار از خدمات بیمه سرمد و سرکار خانم فامیلی مدیر شعبه استان کرمان بیمه سرمد ابراز رضایت کردند.
مهندس مهدوی در ادامه با اشاره به رضایت جمعیت هلال احمر از خدمات بیمه سرمد گفت: ما شرکت جوانی هستیم و قدمت زیادی نداریم. اما اعتبار ما نه به دلیل قدمت زیاد، بلکه به دلیل تمرکز بر ارائه خدمات به روز و مناسب است و اعتبار ما همین است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود