امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/3 1399

گروه سایبان - ساختمان جدید بیمه سرمد در استان مرکزی با حضور مهندس مهدوی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، مهندس مهدی مهدوی درسفر به استان مرکزی، با مدیران استانی بانک صادرات دیدار کرد و پس از آن، ساختمان جدید بیمه سرمد در این استان را افتتاح کرد.
سفر مهدوی به استان مرکزی با دیدار با مدیر بانک صادرات استان آغاز شد. در ابتدای این جلسه، ناصر کریمی حاجی خادمی مدیر بانک صادرات استان، به جلسات منظم و ماهانه مدیران استانی بیمه سرمد و بانک صادرات اشاره کرد و گفت: این جلسات هماهنگی خوبی میان دو مجموعه ایجاد کرده و ما شاهدیم که مدیران و همکاران ما در استان، از عملکرد بیمه سرمد رضایت کامل دارند و این یک موفقیت برای بیمه سرمد به شمار می‌رود.
وی افزود: امیدوارم با حضور آقای هاشمی‌تبار در شعبه استان، همکاری ما با سرمد بیشتر شود و این جلسات تداوم پیدا کند.
کریمی هم‌چنین به همکاری بانک صادرات و بیمه سرمد در حوزه بیمه‌های عمر مانده بدهکار اشاره کرد و گفت: در این حوزه، ما مثل یک بازاریاب کنار سرمد هستیم و به توسعه بازار بیمه سرمد در بیمه‌های عمر مانده بدهکار کمک کردیم و که اتفاقات خوبی هم افتاد.
مهندس مهدوی نیز در این جلسه با اشاره به جلسات مستمر مدیران عالی شرکت در استان‌ها گفت: ما در کنار مدیران شعب سرمد، همواره با مدیران استانی بیمه‌گذاران بزرگ و در راس آنها بانک صادرات، جلساتی را به طور برنامه‌ریزی شده داریم که البته به دلیل شیوع کرونا، کمی این جلسات با وقفه مواجه شد که امروز برای همین امر به استان آمدیم از نزدیک با مدیران ستادی بانک صادرات استان دیدار کنیم و صحبت‌های آنها را بشنویم.
مدیرعامل بیمه سرمد اشاره‌ای هم به کارنامه موفق سرمد در دو سال گذشته کرد و گفت: هم از لحاظ سودآوری و هم کسب سهم از بازار، بالاتر از برنامه استراتژیک شرکت عمل کردیم و امیدواریم امسال 1.7 درصد از بازار صنعت بیمه را کسب کنیم.
مهدوی گفت: شاید بیمه سرمد، قدمت بعضی شرکت‌ها را نداشته باشد، اما نیروی جوانی که در بیمه سرمد وجود دارد، برای کار، انگیزه بالایی دارند و این وجه تمایز ما با شرکت‌های دیگر و برگ برنده ماست.
وی با اشاره به صحبت‌های کریمی درباره بیمه‌های عمر مانده بدهکار گفت: بیمه عمر مانده بدهکار یکی از حوزه‌هایی است که همه طرف‌ها از آن نفع می‌برند،. این بیمه، هم به نفع بیمه‌گذار است و هم ما و بانک صادرات از آن نفع می‌بریم و ریسک وام‌گیرنده و بانک را نیز کم می‌کند.
مهدوی افزود: بانک صادرات و بیمه سرمد، بزرگترین پرتفوی عمر مانده بدهکار را در صنعت بیمه تولید کرده‌اند.
مدیرعامل بیمه سرمد درباره همکاری بیمه سرمد و بانگ صادرات هم گفت: اینکه ما پشتوانه‌ای به نام بانک صادرات داریم، یک مزیت و یک ظرفیت استثنائی برای ما ایجاد کرده است و ما هم باید از این مزیت به صورت حداکثری از آن استفاده کنیم.
مهندس مهدوی هم‌چنین در جلسه با مدیران بانک صادرات، از روسای شعب شهید شیرودی، خیابان دانشگاه، قدس، شهید زنجانی و آسیابک به عنوان شعب برتر در بخش عمر مانده بدهکار تقدیر کرد.
در ادامه مهندس مهدوی در جلسه یک ساعته به سوالات، پیشنهادها و دغدغه‌های مدیران ستادی بانک صادرات در استان پاسخ داد.
پس از این جلسه، مهدوی به محل شعبه بیمه سرمد رفت، تا ضمن افتتاخ ساختمان جدید شعبه، در مراسم تودیع و معرفه سرپرست جدید شعبه استان مرکزی شرکت کند.
مهدوی در این مراسم نیز تاکید ویژه‌ای بر استفاده مدیران و کارشناسان شعبه از ظرفیت بانک صادرات داشت. مدیرعامل بیمه سرمد گفت: باید سهم پرتفوی استان مرکزی بیش از این باشد و با توجه به وجود صنایع عظیمی که در استان وجود دارد، شبکه فروش باید فعال‌تر شد و سهم شبکه فروش در پرتفوی شعبه نیز افزایش پیدا کند.
وی افزود: باید روی آموزش کارشناسان و نمایندگان هم بیشتر تلاش کنیم و روی رشته‌های تخصصی صنعت تمرکز کنیم تا تمرکز نمایندگان از بیمه‌های شخص ثالث و خودرو برداشته شود و شبکه فروش توانمندتر شود.
مدیرعامل بیمه سرمد هم‌چنین گفت: همکاران ما در بانک صادرات نیز می‌توانند در جذب پرتفوهای بزرگ کمک کنند.
پس از مهدوی، نوبت به مهدی شمسایی سرپرست مدیریت امور استان‌ها و شبکه فروش رسید، تا حکم انتصاب علیرضا هاشمی‌تبار، سرپرست جدید مدیریت استان مرکزی را قرائت کند.
هاشمی‌تبار پس از دریافت حکم خود از مهندس مهدوی، ضمن تشکر از حسن اعتماد وی و مدیران شرکت به او گفت: از اینکه فرصت خدمت در مجموعه بزرگ بیمه سرمد نصیبم شده، خوشحالم و از تمامی مدیران شرکت تشکر می‌کنم.
وی هم‌چنین با اشاره به صحبت‌های مهدوی درباره لزوم افزایش پرتفوی استان مرکزی گفت: با پتانسیلی که در استان وجود دارد و کارشناس و همکارانی که در شعبه داریم، می‌توانیم پرتفوی استان را ارتقا بدهیم و به زودی به عنوان شعبه نمونه بیمه سرمد انتخاب شویم.
در پایان این مراسم نیز، مهندس مهدوی از از علی عبدلی نمایندگی 1725 به عنوان نماینده برتر استان مرکزی تقدیر کرد.
در این سفر، حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل و مهدی شمسایی سرپرست مدیریت امور استان‌ها و شبکه فروش بیمه سرمد، مهندس مهدوی را همراهی می‌کردند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود