امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
09/25 1399



گروه سایبان - شرکت سیمرغ وابسته به بیمه ایران به تازگی گواهینامه صلاحیت خدمات انفورماتیکی دریافت خود را دریافت کرده است و اما اعضای هیات مدیره نام آشنای این شرکت چه کسانی هستند؟


شرکت سیمرغ یکی از شرکت های وابسته به بیمه ایران است.

بیمه ایران به عنوان بزرگترین بیمه کشور و بزرگترین شرکت ملی بیمه در خاورمیانه با بهره گیری از تجارب شرکت های بیمه در جهان در سال 1371 اقدام به راه اندازی هلدینگ سرمایه گذاری توسعه کسب و کار سبا کرد.

این هلدینگ سرمایه گذاری منابع دریافتی را در 5 حوزه اصلی سرمایه گذاری کرده است که به ترتیب اهمیت عبارتند از:

  • مسکن و ساختمان
  • بورس و اوراق بهادار
  • فناوری اطلاعات
  • گردشگری و هتلداری
  • بازرگانی داخلی و بین المللی      

«توسعه کسب و کار سبا» در خصوص معرفی شرکت سیمرغ که در حوزه فناوری اطلاعات مشغول است در سایت خود آورده است:  با توجه به  نیاز بیمه ایران و صنعت بیمه کشور در زمینه ارائه خدمات فناوری اطلاعات در حوزه بیمه‌ای شرکت ایده‌های هوشمند سیمرغ را با تاسیس کرد، این شرکت از سال 1386 همکاری با بیمه ایران را آغاز و در نهایت در سال 1391 به بیمه ایران واگذار شد.

این شرکت در تلاش است با چشم‌انداز رهبری فناوری اطلاعات در صنعت بیمه و با ارائه راهکار‌های جامع، نوآورانه و مدرن به شرکت‌های بزرگ بیمه کشور، نقش فناوری اطلاعات در صنعت بیمه را تعمیق بخشد. در این راستا پروژه سامانه یکپارچه بیمه‌گری (Core Insurance) از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام این شرکت، است .شرکت سیمرغ در مدت بیش از 15 سال فعالیت خود با بهره‌گیری از مجموعه‌ای از کارشناسان ومدیران توانمند توانسته است انواع خدمات حوزه فناوری اطلاعات را با اولویت بیمه ایران ارائه کند.


اما  شرکت سیمرغ وابسته به بیمه ایران به تازگی گواهینامه صلاحیت خدمات انفورماتیکی دریافت خود را دریافت کرده است . رتبه بندی شرکتهای انفورماتیک در واقع یک تقسیم ‌بندی کمی و کیفی در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور می باشد که در احراز صلاحیت شرکت‌ها برای تمامی پروژه‌های کامپیوتری از طریق شورای عالی انفورماتیک کشور یا معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برای شرکت های انفورماتیکی صادر می گردد و شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ موفق به دریافت این گواهینامه گردیده است.

در این گواهینامه آمده است هرگونه تغییر در اعضای هیات مدیره این شرکت باید به مرکز اعطا کننده گواهی اطلاع داده شود.


 بر اساس آخرین اطلاعات روزنامه رسمی به این شرح می باشند:

حامد عابدینی به نمایندگی ازمراکز اقامتی مهرسیاحت سبا به عنوان رئیس هیات مدیره

محسن جابری به نمایندگی از بیمه ایران نائب رئیس هیات مدیره

محمود حسنلو به نمایندگی از کارگزاری بورس بیمه ایران عضو هیات مدیره

جلال سلطانی به نمایندگی از توسعه کسب و کار سبا عضو هیات مدیره

رضا فخر عطار به نمایندگی از بازرگانی سبا سودا ثمین عضو هیات مدیره

چندی پیش مدیرعامل شرکت بیمه البرز طی حکمی حامد عابدینی را به عنوان معاون نوآوری و برنامه‌ریزی این شرکت منصوب کرد.




محسن پورکیانی در حکم انتصاب معاون جدید نوآوری و برنامه‌ریزی این شرکت، تاکید کرده است: انتظار دارم با توجه به اهمیت نقش و اثرگذاری حوزه نوآوری و برنامه ریزی در ایجاد تحول و افزایش کارآمدی و بهبود عملکرد شرکت بر اساس اصول،‌ راهبردها و سیاست‌های ابلاغی و با رعایت مقررات و ضوابط، اقدامات لازم به منظور تحقق اهداف تعیین شده در این حوزه را به عمل آورید. 

حامد عابدینی  که دانش‌آموخته کامپیوتر و مدیریت فناوری اطلاعات است، فعالیت بیمه ای خود را به عنوان کارشناس فنی-مالی در بیمه سینا آغاز کرده است و پیش از فعالیت در بیمه البرز، مدیریت فناوری اطلاعات سه شرکت بیمه دی، سرمد و آرمان و همچنین مشاور مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین را در کارنامه کاری خود دارد.

سهام داران بیمه حافظ جلال سلطانی را به عنوان مدیرعامل منتخب خود بنادارند که مجدد به بیمه مرکزی معرفی کنند.


بیمه مرکزی در آیین نامه های شورای عالی بیمه در شماره های 40 و 90 ضوابطی را برای انتصاب پست های کلیدی در صنعت بیمه اعلام کرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود