امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
09/22 1399

 گروه سایبان - سال گذشته بود که جلال سلطانی به عنوان مدیرعامل بیمه حافظ برای باقی مانده زمان هیات مدیره معرفی شد، اما با انتخاب مجدد اعضای هیات مدیره ظاهرا نامبرده باید دوباره رای اعتماد بگیرد.


پس از انتخاب مدیرعامل، مدت زمان اعضای هیات مدیره این شرکت در سال گذشته به اتمام رسید و مجدد اعضای هیات مدیره معرفی شدند و متعاقب رسمیت اعضای هیات مدیره جلال سلطانی  که به استناد نامه 13 آبان سال گذشته بیمه مرکزی برای مدت باقی مانده از هیات مدیره به عنوان مدیرعامل و خارج از هیات مدیره انتخاب شده بود نیز باید مجددا برای مدیرعاملی معرفی شود، چرا که انتخاب وی با هیات مدیره قبلی بوده و بیمه مرکزی نیز تا پایان هیات مدیره قبلی به او مجوز فعالیت داده بود .


بارسمیت اعضای هیات مدیره به نظر می رسد که بیمه حافظ باید مجدد در زمینه انتخاب مدیرعامل دست به کار شود. محمود دودانگه رئیس هیات مدیره بیمه حافظ در گفت و گویی به رازپول اذعان دارد که انتخاب هیات مدیره تغییری نکرده است. او  در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص روند ثبت صورتجلسه مجمع اظهار بی اطلاعی کرد.


رئیس کل بیمه مرکزی در انشای حکم سلطانی در اولین بند پایبندی به رعایت قوانین و مقررات بیمه ای در کلیه امور شرکت را توصیه کرده است و در بند ششم به تلاش برای ساماندهی مدیریتی اشاره دارد.

با چنین وضعیتی پرسش این است که آیا مدیرعامل به توصیه های رئیس کل توجه دارد؟ آیا امضای او ذیل نامه های رسمی شرکت معتبر است؟


پرسش اصلی این است که چرا بیمه حافظ علی رغم گذشت چندین ماه مجددا مدیرعامل را معرفی نکرده است؟ و یا صورت جلسه مجمع به ثبت رسیده است؟ شرکتی که با 12 میلیارد تومان سرمایه خود ، هرچه سریعتر نسبت به 13 میلیارد تومان زیان انباشته اش تصمیم گیری کند.

آیا بیمه مرکزی نسبت به روند فعالیت های شرکتهایی با این مشخصات حساس است؟ آیا نباید مقام ناظر خواستار روشن سازی وضعیت شرکت شود و نسبت به آن ورود کند؟


رازپول از دریافت توضیحات در این زمینه استقبال می کند و آماده انتشار آن است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود