امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
09/15 1399

گروه سایبان - نفرات برتر مسابقه تصویرگری «بیمه تصویری» بیمه ملت که با موضوع فرهنگ بیمه به مناسبت هفدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت برگزار شده بود، اعلام شدند.
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، این رویداد توسط بیمه ملت به مناسبت هفدهمین سالروز تاسیس این شرکت و برای اولین بار در صنعت بیمه با موضوع کلی اشاعه فرهنگ بیمه‌ای مبنی بر ضرورت خرید بیمه، ویژگی‌های حمایتی و آرامش خاطر بیمه، مدیریت و انتقال ریسک و... برگزار شد.
بر اساس این گزارش، تعداد 468 اثر توسط 330 هنرمند به دبیرخانه مسابقه تصویرگری ارسال شد که از این تعداد، 383 اثر به صورت دیجیتال و 85 اثر به صورت فیزیکی در مسابقه تصویرگری با موضوع فرهنگ بیمه شرکت کردند. شایان ذکر است؛ از تعداد 77 هنرمند خردسال و 253 هنرمند بزرگسال که آثار خود را به دبیرخانه مسابقه تصویرگری «بیمه تصویری» ارسال کردند، 83 نفر آقا و 247 نفر خانم بودند.
بنا بر این گزارش؛ روز پنج‌شنبه 13 آذرماه، کمال طباطبایی، هادی حیدری و محمدرضا میرشاه‌ولد به عنوان داوران این مسابقه، در یک جلسه 7 ساعته آثار را بررسی و از بین تصویرگرانی که آثار خود را با موضوعات مربوط به بیمه و زندگی، گذر عمر در آینه بیمه، بیمه و آسایش و بیمه و امنیت را به تصویر کشیدند؛ نفرات برتر را انتخاب کردند.
با توجه به رای داوری، خانم‌ها حمیده خسرویان، رعنا آذرمنش و هما رستمی شاهسواری رتبه اول تا سوم را کسب کردند و به ترتیب مبلغ 100 میلیون ریال، 70 میلیون ریال و 50 میلیون ریال از سوی بیمه ملت به عنوان جایزه دریافت می‌کنند.
همچنین به انتخاب داوران  به 10 اثر برگزیده از 10 تصویرگر به نام‌های: خانم‌ها اعظم واعظی مقدم، سارا شوقی، بهاره خدامی، فاطمه رضایی، شادی دلپاک، عسل حاذقی، عاطفه اقبالی، سیما بوستانی پارسا، سحر شکری و آقایان عباس خانقلی و قاسم دارابی؛ هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا می‌شود و همه آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه، از سوی بیمه ملت دیپلم افتخار دریافت می‌کنند. آثار منتخب، در نمایشگاه آنلاین بیمه ملت نیز که به زودی برگزار می‌شود، به نمایش درآمده و در قالب کتابی با همین عنوان منتشر خواهد شد.
در بخش دیگری از این گزارش آمده؛ با توجه به عدم وجود شرط سنی در ارسال آثار، از بین آثار کودکانه نیز 3 اثر انتخاب شده و از سوی بیمه ملت هدیه‌ای به رسم یادبود دریافت خواهند کرد.
روابط عمومی بیمه ملت با تاکید بر اهمیت بیمه برای جامعه و آحاد مردم و به منظور ترویج مفاهیم بیمه‌ای، افزایش دانش و آگاهی افراد نسبت به بیمه، توسعه نگرش و باور آنها در این حوزه برای افزایش سواد بیمه‌ای مردم در مقوله بیمه نسبت به برگزاری مسابقه تصویرگری با فرهنگ بیمه اقدام کرد.
گفتنی است؛ این رویداد هنری به مناسبت هفدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت، در حوزه فرهنگ بیمه برای اولین بار در صنعت بیمه برگزار شد و آثار تصویرگران در روز 13 آذر همزمان با روز بیمه داوری و نفرات برتر انتخاب شدند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود