امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
09/1 1399

گروه سایبان - از ابتدای آذرماه، طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها در شعب و شبکه  فروش بیمه آسیا در سراسر کشور، اجرا می  شود.
به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، در پی تدوین و اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی کشور، با دستور مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و رییس کمیته پدافند غیرعامل این شرکت و با توجه به بخشنامه های سازمان امور اداری و استخدامی کشور و بیمه مرکزی ج.ا.ایران، کلیه شعب و نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور ضمن اجرای دقیق این طرح جامع، خدمات بیمه ای را بدون تاخیر به هموطنان ارائه می کنند.
بنابراین گزارش، از روز شنبه، یکم آذرماه سال جاری تا اطلاع ثانوی، حضور کارکنان و ساعت کار حوزه های ستادی، شعب و شبکه فروش بیمه آسیا در سراسر کشور براساس مقررات ستاد کرونا و وضعیت های قرمز، نارنجی و زرد هراستان خواهد بود.
این گزارش تصریح می کند، شعب و شبکه فروش بیمه آسیا ملزم به رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده و ترددهای غیرضروری بین شهری وحوزه های ستادی ممنوع می باشد.
این گزارش می افزاید، اتخاذ تدابیر لازم برای به حداقل رساندن مراجعه و تردد افراد در ساختمان های مرکزی و شعب بیمه آسیا، پیگیری امور ترجیحاً از طریق تماس تلفنی و به صورت غیرحضوری، عدم تجمع افراد در محیط کار، انجام کلیه خدمات بیمه های درمانی از جمله صدور معرفینامه ها به صورت آنلاین، لغو کلیه جلسات آموزشی و اداری و ماموریت ها تا اطلاع ثانوی مگر در صورت ضرورت و در شرایط خاص، از جمله دستور العمل های اجرایی در بیمه آسیا است.
بنا بر این گزارش، علیرغم شرایط سخت حاکم بر کسب و کارها ناشی از بیماری کرونا، پرسنل خدوم و شبکه فروش توانمند بیمه آسیا همچون گذشته، به خدمت رسانی به مردم و بیمه گذاران در سراسر کشور با جدیت و توان مضاعف ادامه می دهند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود