امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
08/17 1399

 


علیرضا یزدان دوست، مدیرعامل- شرکت بیمه آسماری با لطف خدا و تلاش همکاران در سال جاری روند رو به رشد خود را حفظ کرده است. آن طور که آمار موجود نشان می دهد، شرکت در نیمه اول امسال به لحاظ حجم عملیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده و این نشان دهنده شرایط مطلوبی است.

در حوزه نسبت خسارت نیز شرایط خوبی داشته ایم، به طوری که این شاخص مهم در نیمه اول امسال نسبت به دوره مشابه گذشته و حتی یک ساله گذشته حدود ۱۰درصد در همه رشته ها کاهش داشته است.


با ادامه روند فعلی، افزایش حق بیمه تولیدی تا پایان سال ادامه خواهد یافت و حتی پیش بینی ما این است که با توجه به تقاضای ایجاد شده، رشد حق بیمه در مدت باقیمانده سال بیشتر هم خواهد بود.

انتخاب درست و صحیح ریسک همچنان در دستور کار شرکت است و اگر اتفاق غیرمترقبه ای رخ ندهد، کنترل نسبت خسارت هم با شکل کنونی خواهد یافت..

یکی از سنگین ترین کارهای ما در نیمه دوم سال مربوط به حوزه نیروی انسانی است. کارگروه آموزش شرکت سیستمی را طراحی کرده که در حوزه آموزش پرسنل ستادی، شعب، نمایندگان و بخش های مختلف شبکه فروش با جدیت فعالیت می کند.


در حوزه تبلیغات و برندینگ نیز به زودی فعالیت مهمی آغاز خواهد شد. همچنین وب سایت جدید شرکت که بیش از شش ماه برای راه اندازی آن تلاش شده است، رونمایی می شود تا مخاطبان راحت تر بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

از سوی دیگر قصد داریم علاوه بر بیمه نامه شخص ثالث که صدور آنلاین آن آغاز شده است، بیمه نامه های دیگری را هم به فرایند صدور آنلاین اضافه کنیم. ضمنا سیستم اعلام خسارت آنلاین هم در حال طراحی است که می تواند تحولی جدی در حوزه فعالیت شرکت بیمه آسماری باشد.

طرح افزایش سرمایه شرکت نیز تهیه شده است که پس از ارائه گزارش توجیهی با دریافت مصوبه هیات مدیره و بازرس قانونی و نیز مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، عملیاتی خواهد شد.

برای تقویت حوزه خرده فروشی نیز قصد داریم تعداد نمایندگان را افزایش دهیم و البته در کنار تعداد، دانش آنها را هم تقویت خواهیم کرد.


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود