امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
07/12 1399

گروه سایبان - رضا جعفری با به‌کارگیری استانداردهای مدیریت استراتژیک، بیمه سینا را از گرفتاری زیان انباشته رها کرد.


تحلیل‌های عمیق و صحیح مدیریتی بیمه سینا بر پایه درک صحیح از شرایط اقتصادی کشور و به تبع آن بازار، شرکت های رقیب، نرخ ها، عرضه کنندگان بیمه، بستانکاران، مشتریان و سهامداران در روزهای اخیر سبب شده تا با به دست گیری ابتکار عمل در شرایط فعلی، فرصت‌های بسیار خوبی در بیمه سینا برای توسعه فعالیت‌ها ایجاد شود.


راهبردهای مدیریتی این شرکت بازده مناسبی برای ذی نفعان در سال گذشته برجای گذاشت و در سال جاری نیز این شرکت برنامه های دیگری را در دستور کار خود قرار داده است. به نظر می رسد که بیمه سینا با راهبردهای مدیریتی فعلی و حمایت همه‌جانبه سهام داران بتواند از موقعیت استثنایی در صحنه رقابتی برخوردار شود.


رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به عملکرد این شرکت که در بخش پرتفوی و سرمایه‌گذاری‌ها بالاتر از انتظارات بودجه محقق کرده است، در خصوص برنامه های در دست اجرا می‌گوید: در سال گذشته توانستیم با افزایش درآمد سرمایه گذاری که عمدتاً ناشی از افزایش حجم و افزایش بازده سرمایه گذاری بوده و با افزایش سایر درآمدهای بیمه ای که عمدتاً ناشی از افزایش پرتفوی بوده است فراتر از اهداف بودجه حرکت کنیم.


جعفری به افزایش حجم و بازدهی سبد سرمایه گذاری در سال جاری تاکید دارد و عنوان می‌کند که افزایش سهم بیمه های زندگی در پرتفو از طریق طراحی و عرضه محصولات جدید و ورود به بازارهای نوین از جمله برنامه های سال جاری است که با جدیت دنبال می شود.


به گفته او، ایجاد ستاد دیه برای متمرکز کردن پرداخت خسارت در رشته ثالث در ستاد از دیگر رویکردهایی است که به عنوان هدف کوتاه مدت سال جاری عنوان شده است.

جعفری با اشاره به برنامه ریزی برای کاهش شاخص دوره وصول مطالبات در حد متوسط صنعت و برنامه ریزی برای افزایش سرمایه به منظور افزایش ظرفیت نگهداری و اخذ مجوز قبولی اتکایی از بیمه مرکزی در سال جاری می گوید که در این زمینه، گام های موثری برداشته شده است.


او طراحی و ارائه محصولات جدید بیمه ای متناسب با نیازهای روز بیمه گذاران ، توسعه سیستم‌های هوشمند برای نظارت مالی بر عملکرد شعب و نمایندگان را از راه های گسترش تعامل با ذی نفعان این شرکت مطرح می کند.

هم‌افزایی بیشتر با شرکتهای گروه بنیاد و توسعه سهم بازار بیمه سینا با رویکرد فروش بیمه های خرد از دیگر راهکارهای جعفری برای سال جاری در این شرکت است. او فروش بیمه های خرد را سبب افزایش کیفیت پرتفوی شرکت های بیمه می داند.

به گفته او برنامه ریزی برای انجام تبلیغات محیطی به ویژه در شعب استانی برای توسعه برند بیمه سینا و ایجاد واحد VIP برای ارائه خدمات ویژه به مشتریان وفادار و استراتژیک از راهکارهایی است که می تواند برند بیمه سینا را به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت بیمه به جامعه بشناساند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود