امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
07/12 1399

 گروه سایبان - مدیرعامل شرکت بیمه باران خبر داد که در آستانه نیم‌سال دوم سال جاری، میزان سود مشارکت در منافع بیمه باران در 6 ماهه نخست سال به 40 درصد رسید که مستقیم به ذخیره ریاضی (اندوخته) بیمه‌گذاران واریز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه باران، علیرضا هادی با تصریح اینکه این شرکت به عنوان شرکت تخصصی در بیمه‌­های زندگی، در نخستین ماه­‌های فعالیت خود توانست شرایط متفاوتی را در بیمه­‌های زندگی صنعت بیمه‌ کشور بر جای بگذارد، گفت: بیمه باران به همت کارشناسان خود و به پشتوانه اعتماد مردم توانست فصل تازه‌ای از بیمه‌های زندگیِ مبتنی بر اهدافِ سرمایه‌گذاری و تامین آینده و گزارش­گری مستمر در کشور را آغاز کند.

مدیرعامل بیمه باران در ادامه افزود: بر همین اساس، بیمه‌گذاران دو بیمه‌نامه ترنم (بیمه زندگی به شرط حیات) و تبسم باران (بیمه زندگی و تشکیل سرمایه) از سودهای مربوط به سبد­های سرمایه­‌گذاری بیمه­‌نامه خود، به ترتیب در سبد کم ریسک با 16 درصد، سبد ریسک متوسط با 31 درصد و سبد پرریسک از 40 درصد سود در مشارکت در بازه زمانی 6 ماهه برخوردار شدند.

علیرضا هادی از بیمه زندگی ترنم باران به عنوان طرحی نو در بیمه­‌های زندگی یاد کرد و اضافه کرد این طرح که از نوع بیمه‌­های زندگی به شرط حیات است، با پیشنهاد بیمه باران و موافقت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به بازار عرضه شد و و در کمتر از پنج ماه از معرفی آن به بازار، به همت کارگزاران بیمه و نمایندگان با اقبال قابل ­توجه مشتریان به این بیمه روبه‌رو شد.

او ضمن اشاره به تعهد بیمه باران به اعلام میزان بازدهی سرمایه‌­گذاری‌­ها در هر سه ماه، گفت: یکی از اهداف هیات‌مدیره شرکت گزارش­گری وضعیت سرمایه­‌گذاری و بازده‌­ها در فاصله­‌های زمانی کوتاه بود که خوشبختانه با برنامه‌ریزی و تلاش همکاران، این هدف در بازه‌های زمانی سه ماهه محقق شد و انشالله در آینده به گزارشگری ماهیانه نیز خواهد رسید. به‌­علاوه، هر شش ماه نیز سود مشارکت به حساب سرمایه بیمه­‌گذاران اضافه می‌­شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود