امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
07/1 1399

گروه سایبان - ظاهرا جابه جایی هایی در سطح روسای شعب بیمه ایران در روزهای اخیر بوجود آمده است.

بر این اساس کتیرایی به عنوان رئیس مجتمع مطهری بیمه ایران منصوب شده است . مجتمع مطهری بزرگترین و مجلل ترین مجتمع بیمه ای کشور محسوب می شود که پرتفوی آن برابر با سرمایه چندین شرکت بیمه ای است.

کتیرایی پیش از این در شعب پاسداران، نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه کوثر بیمه ایران سابقه خدمت دارد و از زمان موسی الرضا به بیمه ایران پیوسته است.

از سوی دیگرموسی الرضا به عنوان رئیس شعبه ممتاز شریعتی بیمه ایران محسوب شده است و علی مهری نیز به عنوان رئیس شعبه پاسداران بیمه ایران معرفی شده است.


آیین نامه 90 اذعان دارد که کارکنان عملیاتی به سرپرست منطقه، رئیس مجتمع یا رئیس شعبه مؤسسه بیمه و سایر عناوین با مسئولیت‌های مشابه اطلاق می شود و آیین نامه صراحتا اذعان دارد که صلاحیت این افراد باید به تائید بیمه مرکزی برسد.

پیش از این رئیس کل بیمه مرکزی در پاسخ به پرسش رازپول اعلام کرد که بر اساس آیین نامه 90 صلاحیت حرفه ای روسای شعب مورد بررسی قرار می گیرد. آن دسته از افراد کلیدی که باید تائید صلاحیت شونداگر قبل از تائید صلاحیت راسا حکمی را از سوی شرکت دریافت کنند، خلاف است و بیمه مرکزی در کمیته های مربوطه موارد تخطی را مورد بررسی قرار می دهد و نمره منفی حداقل مورد برای چنین اهمالی است. 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود