امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
05/31 1399

گروه  سایبان - بیمه ایران معین پس از ده روز از حادثه آتش سوزی بازار پردیس کیش ۱۰۸ پرونده را بررسی و در مجموع ۸۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

به گزارش برازپول به نقل از روابط عمومی بیمه ایران معین، با گذشت ۱۰ روز از آتش سوزی بازار پردیس کیش، مجموع خسارات پرداختی شرکت بیمه ایران معین به غرفه داران این بازار به عدد ۸۰ میلیارد ریال رسید.

با حضور رئیس و عضو هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین در کیش و بازدید از محل حادثه، طی مراسمی به همراه دادستان کیش، معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد، فرمانده آتش نشانی منطقه و فرودگاه، هیات مدیره بازار پردیس و رئیس هیات مدیره جامعه بازاریان کیش چک های خسارت پرونده های کارشناسی شده به زیان‌دیدگان تحویل داده شد.

غلامرضا اسلامی پناه رئیس هیات مدیره بیمه ایران معین در این مراسم اظهار داشت: بیمه ایران معین از تمام توان مجموعه، برای تسریع در کارشناسی و پرداخت خسارت‌ها استفاده کرده و از ساعات ابتدایی، ضمن تاکید بر دقت در برآورد خسارت‌ها، کاهش بوروکراسی و سهولت در پرداخت و تشکیل پرونده ها را در دستور کار قرار داد.

در ادامه معاون اقتصادی وسرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش نیز، ضمن قدردانی از بیمه ایران معین برای پرداخت به‌موقع و سریع خسارت پیش آمده گفت: مشکلات اقتصادی در پی نوسانات ارزی و بحران کرونا که این مدت دامن‌گیر کسبه‌ی بازار بود، با این اتفاق به اوج خود رسید که با مساعدت بیمه ایران معین در کمترین زمان ممکن، بخش عمده خسارت زیاندیدگان جبران شد.

دادستان عمومی و انقلاب کیش نیز در این مراسم، جبران خسارت اولیه‌ توسط شرکت بیمه ایران معین را قدمی اساسی در جلب رضایت خسارت‌دیدگان دانست و افزود: از آنجا که در این اتفاق، خسارات زیادی مبتلای کسبه شد، در دادگستری نیز دستور بر تسریع در روند کار و رسیدگی بدون‌نوبت به پرونده‌های مرتبط داده شده است.

محمد عباسی با تاکید بر نقش مهم پرداخت سریع خسارت توسط شرکت بیمه ایران معین، در ایجاد آسودگی خاطر زیان‌دیدگان و مسئولین در رسیدگی به مسائل مرتبط با این اتفاق، حادثه آتش‌سوزی پردیس را در تاریخ جزیره کیش، نادر عنوان کرد.

خاطرنشان می‌سازد که بلافاصله پس از وقوع حادثه در بازار پردیس کیش، با حضور داریوش محمدی مدیر عامل شرکت بیمه ایران معین  در محل و طبق دستور ایشان بر تسریع روند کارشناسی، ارزیابی و پرداخت خسارات وارده به زیان‌دیدگان، از مجموع ۱۱۱ پرونده خسارتی اعلامی و متشکله توسط کارشناسان فنی شرکت، ۱۰۸ پرونده در کمتر از ده روز بررسی، رسیدگی و مبلغ ۸۰ میلیارد ریال پرداخت شد.


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود