امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
05/20 1399

گروه سایبان - برخی منابع خبری از انتصاب بازرس ویژه در یکی از صنایع تخصصی کشور خبر میدهند اما از دو مولفه خصوصیات صنعت و بازرس ویژه در این انتصاب به چشم نمی خورد. پرسش اصلی این است که بازرسی که سابقه مرتبط در صنعت تخصصی ندارد چگونه قرار است رئیس خود را در پرونده های ویژه یاری کند!

ظاهرا سوغات مدیریتی دیگر از سازمانی به سازمان دیگر تعارف شده است و در روزهای اخیر عنوان بازرس ویژه بر تن این این سوغات شده است. 


بررسی سوابق نشان می دهد که تجربیات ملموس و محسوسی در صنعت مورد ادعا در کارنامه مدیر تازه به عنوان رسیده دیده نمی شود در حالی که این صنعت تخصصی است و فهم صحیح شرایط و ضوابط در انتقال مفاهیم و بازرسی ها بسیار معنادار و مهم است . بنابراین به نظر می رسد که این مدیر خود برای درک مفاهیم نیاز به ترجمه همزمان دارد.


پرسش اصلی این است افرادی که تجربه فعالیت در برخی صنایع تخصصی ندارند چگونه قرار است روسای خود را در پرونده های حساس و مهمی که نیاز به بازرسی دارد، یاری کنند؟

سوال بعدی این است که فردی که آگاه به کوچه پس کوچه های محله ی هزارتوی یک صنعت پیچیده نیست آیا به راهبر نیاز ندارد ؟نکند خدایی نکرده در انتهای یک کوچه تاریک خود گرفتار سردرگمی شود؟
در حالی که این صنعت برای خود آیین نامه هایی برای انتصاب افراد کلیدی دارد معلوم نیست چرا در برخی از این انتصاب ها در لایه های بالایی این موارد رعایت نشده و به راحتی از آن عبور می شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود