امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
03/29 1399


گروه سایبان - هفتمین سال فعالیت بیمه سرمد در شرایطی آغاز شده که در شش سال متوالی سطح توانگری یک را در مقابل نام این بیمه می‌بینیم که این موضوع ریشه در نگاه مدیریتی آنها در امور راهبردی و عملیاتی دارد.


به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، بیمه‌ها از ارکان اصلی اقتصاد کشور و جزو سازمان‌هایی هستند که هر تحولی در آنها موجب می‌شود تا سهامداران و مشتریان آنها به وضوح این تحول را احساس کنند. ماهیت پرتفوی بیمه‌ها این امکان را فراهم می‌کند که استراتژی‌های موجود در آنها قابل درک باشد. در سال 98 همزمان با اینکه رهبر انقلاب آن را به نام رونق تولید نامگذاری کرده بودند، مدیران بیمه سرمد نیر به منظور حرکت در مسیر توسعه تحولات بسیار مهمی را آهنگ کردند.


سرمدی‌ها موفق شدند که سهم پرتفوی سهامداران خود را با 9 درصد کاهش به زیر 50 درصد هدایت کنند که این موضوع نشان از میزان استقبال مشتریان از خدمات بیمه سرمد است. سرمدی‌ها که هدایت مهدوی را دارند در پایان سال 98 موفق شند 53 میلیارد تومان سود خالص محقق کنند. در عین حال با رشد قابل توجه در بیمه‌های عمر و زندگی (%33)، مهندسی و انرژی (139%) و باربری و خاص ( 436% ) روبرو هستند.


بیمه سرمد در 12 ماهه 98 همچنین موفق شد، سبد دارائی‌های خود را به میزان 60 درصد افزایش دهد تا در کنار سایر موفقیتها این موضوع مکمل دستاوردهای آنان در سال گذشه باشد.

افزایش 650 درصدی ارزش سهام بیمه سرمد را به مدد تصمیماتی که در این بیمه گرفته شده، شاید بتوان مهمترین اتفاق این شرکت بیمه‌ای قلمداد کرد. زیرا حرکت بیمه سرمد به سمت سودسازی در بازار سرمایه آن هم در شرایطی که حجم استقبال از تالار شیشه‌ای در این روزها بالا رفته می‌تواند بیمه سرمد را در رصد فعالان بازار سرمایه قرار دهد.


هفتمین سال فعالیت بیمه سرمد در شرایطی آغاز شده که در شش سال متوالی سطح توانگری یک را در مقابل نام این بیمه می‌بینیم که این موضوع ریشه در نگاه مدیریتی آنها در امور راهبردی و عملیاتی دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود